Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Mine foreldre skulle passe jenten vår i kveld for meg og min mann skal ut med noen kollegaer av han. Nå ringte nettopp min mor og sa de ville komme i et tiden isedenfor kl fem som vi hadde avtalt. Jeg sa det gikk helt fin og var ingen problem. Men etter jeg hadde lagt på merket jeg at jeg synes det ble litt dumt, Har jo lyst til å tilbringe mest mulige av helgene med henne selv da:) Liker ikke å levere henne fra meg vist jeg ikke må. Litt av grunnen til at jeg føler det slik er at jeg var syk på torsdag og ikke fikk være med henne hele dagen og at min svigermor hadde henne på dagtid på fredag. Sambo sier jeg er hysterisk og må lære å være vekke fra henne. Kan også nevnes at jeg sjelden gjør noe om kveldene og så og si aldri noe før hun har lagt seg. Det flaueste med dette er at jeg også jobber i barnehagen som hun går i og jeg ser henne der også. Sant jeg er litt vel hysterisk? Burde jeg ikke lære å gi slipp nå? hun er jo tross alt snart 16 mnd....
nickoline og supermann Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Ikke hysterisk, men MAMMA!!!! Velkommen i klubben!
wirre;o) Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 jeg må le litt, for jeg har det litt sånn selv. Enda jeg er hjemme med henne hver eneste dag og stort sett hver eneste kveld. Men de gangen jeg skal bort må jeg liksom være ekstra oppmerksom og opptatt av henne for at ikke samvittigheten min skal bli helsort. Tror det heter å være MAMMA som nevnt over. Uansett synes jeg du skal la besteforeldre være besteforeldre og bruk heller tiden på deg selv til å ordne deg litt, en time ekstra på badet er jo egentlig ganske deilig. Prøv å nyt kvelden ute med mannen din, så kan det heller drøye en stund til neste gang dere tar dere en tur ut av huset;o) God helg!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Kanskje bitte litt men, som nevnt over her så er du jo MAMMA. Nyt dagen mens du kan, kan jo være lenge til neste gang:)
Lille_bie Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 He he... Enig med de andre. Jeg trives best når jeg er sammen med godbølla mi. Han er 17mnd. Liker ikke å planlegge så mye uten han. Er jo borte fra han hele dagen på jobben. Jeg må jobbe hverdagene i påske. Sambo har fri. Han drar til Vestlandet med godbølla lørdagen. Jeg kommer onsdag kveld. Gruer meg til å være så lenge borte. Det lengste jeg har vært vekke er fra 16 en ettermiddag til 14 dagen etter. Tror dette er normalt!
Regnbuens barn™ . Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har på 4 år enda ikke sovet en eneste natt uten barna mine, bortsett fra da jeg lå på føden og fødte nr 2. Tror det er veldig viktig å pleie deg selv og parforholdet med en kveld i ny og ne ;-)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 er nok heeeelt vanlig =) men nyt kvelden dere, kan være deilig med litt barnefri i ny og ne =)
mai mammaen til to Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 må le litt eg og.. for når eg leser det så tenker eg du er hysterisk.. men vet jo at eg hadde følt det på samme måte.. tror det er sånn vi mødre er eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå