Gjest Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 er det flere som er ekstremt trøtte her? jeg legger meg til vanlig i 11 tiden, men nå ha jeg lakt meg i 9 tiden hver dag!
LilleVackreAnna Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Jepp, samme her!! Stuptrøtt om kvelden. Er vanligvis oppe til 11-12, men nå kan jeg godt sovne på sofan i 9-tida. Så sover jeg mye bedre gjennom natta også. Våkner og må på do da, men sovner igjen med en gang. Kjempegodt!
☆twinkle twinkle Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 jeg også kan hvile både en og to ganger på dagen uten at det har noe å si for nattesøvnen.. også fryser jeg mye da...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 har vært trøtt nå de siste dagene, er overlykkelig over at jeg skal ha en ukes ferie neste uke hehe.. jeg jobber en del kveld da så jeg kan jo sove lenge men det hjelper liksom ikke så mye hehe.. spire_i_magen: kan ikke svare deg på post, innboksen din er full tror jeg hehe..
AO3 Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Samme her... Helt utslitt kl 22! Den siste uka har jeg begynt på jobb kl 0615 fire dager på rad, og da har jeg sovet i 1,5 time på ettermiddagen etter jobb i tillegg! Sykt...
Miss Misantrop Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Har lest flere innlegg paa 2. Trimester om damer som trenger 14 til 15 timers sovn.. 8 er jo ikke sykt da, hvis du ikke er vant med 4... Nyt hvilen du kan faa. Ikke ha daarlig samvittighet. Klem fra meg.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er også veldig trøtt for tida, men har problemer med å sovne. Strever med å holde meg våken utover kvelden om jeg ikke får hvilt på dagen.
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har det sånn at jeg konstant går rundt å føler meg energiløs og sliten, og med en gang jeg setter meg ned er jeg dødstrøtt!!! Kan sove 8, 10, 12 timer en natt uten at det har noe som helst betydning for neste dag, må ha en middagslur for å komme meg gjennom dagen. Føler meg som tornerose Kunne sikkert sovd i 100 år nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå