Gå til innhold

Andre som har falt på isen i vinter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt da jeg var ute i stad, slo leggen min, er nå bekymret igjen overfor babyen. Falt jo også forje søndag og slo ryggen og rumpa. Og vi som har så mye vi skal gjøre i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg datt på isen mn gikk t legen etterpå å alt va fint me ho i magen=)tror nok d ska mye t før d går noe galt men er du veldi usikker kan du jo ta en tlf til føden eller noe så får du sikkert komme inn på en sjekk=)er jo godt å være helt sikker på at alt er bra=)

Skrevet

Gikk på trynet i hytt og gevær, men nå har jeg kjøpt meg piggdekk!

De eneste andre jeg møter med brodder er pensjonister, men det er egentlig helt greit. Baby framfor stil ;-)

Skrevet

prøvd et godt lag med seig hårspray under skoa??det skal visst funke...eller ullsokker utenpå skoa...helt enig med helene,bedre at både babyen og du selv overlever fremfor å alltid se trendy og moteriktig ut...meeen,ta for guds skyld av broddene hvis du skal gå rundt inne på et kjøpesenter...

måtte be huseieren om å strø gårdsplassen fordi det var så glatt at jeg ikke turte å våge meg ut her en periode når sambo var borte...når sambo skulle strø før han dro igjen var det tomt for sand og søte han sa at jeg ikke fikk lov til å gå ut når det var sånn...han skjønner visst ikke helt at jeg MÅ for å hente post,kaste søpla eller komme jeg til jobb og butikk...hihi...bra at han bryr seg ihvertfall... :)

Skrevet

Jeg har gått på tryne 2 ganger i vinter.

Første gang sto bilen parkert i en bakke og jeg skled da jeg skulle inn, skled under bilen, men fikk holdt meg fast i dørhåndtaket på bilen så jeg slo meg ikke, fikk bare strekk i armen.

Andre gang gikk jeg fra gående og rett i kne-stående, hadde noen dager med vondt for å bøye knærne og hadde noen saftige blåmerker.

Småtten i maven ligger godt polstra inn, han kjente nokk det ristet kraftig, men han ser fin ut på alle UL.

Skrevet

jeg presterte også å tryne på flisgulv faktisk! (glatt med frityrrolje på gulvet, da jeg jobber på mix). det farligste er faktisk å dette på ryggen! da er det større sjangs for morkakeløsning og at ting setter igang enn om man detter på siden/Magen..

Skrevet

Brodder er falsk trygghet, brukte det da jeg falt. Har vært på føden, alt er bra med lillegutt i magen

Skrevet

de "broddene" som ser ut som sandpapir funker best...er jo ikke alltid piggdekk får tak på blankisen og vanlige brodden er jo samme konseptet...

Skrevet

Forrige helg gikk jeg på ryggen/ræva så det sang i isen under meg. Var på vei ut av bilen da det ene beinet jeg hadde fått i bakken sklei unna. (Har høy bil) Slo høl på albuen og smalt nakken i i trinnet på bilen så jeg svima av et lite øyeblikk. Fikk et trykk i magen, men kjenner daglig liv så er ikke bekymret.

Skrevet

Jeg datt rett på rompa med sønnen min på armen. Han er ca 12 kg, pluss alle mine kilo, alt dette rett på halebenet....au:/ Hadde vondt flere dager etterpå.

Skrevet

Har falt èn gang i år, for et par uker siden. Hadde sønnen min¨på 13 kg på armen, datt på rompa med han oppå meg, Fy som jeg bannet, kom en taxisjåfør løpende, og da ble jeg bare flau, glemte at det gjorde vondt. Tror nok det gikk ganske så bra, falt oppå en snøfond så fikk dempet fallet litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...