☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Nå den siste uka spes på kvelden kan jeg plutselig få skikkelig press ned mot blæra så jeg rett og slett må knipe igjen og komma meg på do,tror det er babyen som presser ned for er øm i ribbein etter spark antageligvis noe han har begynt med mens jeg sover så merker ikke noe annet enn på dagen da jeg er våken,er ikke dette litt tidlig at han ligger sånn?? Nå de siste dagene har jeg og blitt skikkelig øm der livmora en gang satt,skikkelig vondt og få press der på noen måte? Hva er det og er det normalt? Skikkelig vondt og opp på do om natta og føles som jeg skal få kramper i lysken så blir nødt til og ta det nærmeste jeg får tak i og støe meg i skikkelig ekkelt er jo ikke noe prob om dagen. Flere som har det sånn og er sånn ca like langt som meg?
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. februar 2008 Lekker og utrolig mye råmelk om natta og:/
Supertea Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Er i uke 33 og har begynt å få vonde mensmurringer om natten. Trykket på urinblæra kommer og går, jeg har en veldig aktiv baby som er flink til å danse borti den for å si det sånn...
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 hei, er i uke 31 nå, og har det samme som deg. jordmor sier det er helt naturlig, og mest sannsynlig har også din baby vendt seg med hodet nedover. ribbeina mine er så ømme at jeg nesten ikke kan snu meg fra venstre til høyre:P
4skatter Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Hei, jeg er like langt som deg, og om kvelden og natten føler jeg at nåå føder jeg! Presset er grusomt,og jeg klarer så vidt å gå. Jeg er tredjegangsfødende da, og har fått to premature barn før... Og i dag har jeg vært sånn i hele dag, varpå sjekk i forgårs men alt var bra!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 Åh så godt at det er flere som har det sånn:) Ble letta jeg nå,skal på sjekk på sykehuset på tirsdag får og sjekke veksten og litt sånn:) Men kan det tyde på at han kan komme føre termin når han ligger sånn alt og antageligvis er stor?? Føler meg rett og slett klar til og føde på natta da er det skikkelig tungt...
mamiladi Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er i uke 34 og har det akkurat likt :-) Jeg vet at han har ligget med hodet ned en stund (siden uke 30ca) og kjenner at han "rigger" seg til der nede for å si det sånn. På kvelden er det mest press, da presser det på blæra og jeg kjenner at det stikker litt (av og til kjennes det nesten ut som om jeg får ei fjær opp i ....). En smule ubehagelig. Kjenner også at hodet skrur litt (er førstegangs og synes det er utrolig rart å kjenne at jeg har et lite hode nedi bekkenet :-D).. Ellers lekker også jeg fra puppene. Vi var på omvisning på sykehuset i forigår og fikk blant annet se noen rørende fødselsfilmer. Både jeg og mannen min satt med tårer i øynene. Den natta lakk jeg mye mer enn normalt :-D
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2008 hehe,sånn føler jeg det og blir litt gripi noen ganger at herregud jeg blir mamma om litt. Var på kontroll hos legen ja det er vel 3 uker sida og da han skal måle magen min er det mye om og men for er så sinnsykt vondt og finne det såkalte skambeinet dem måler utifra og opp så han tør ikke lenger og prøve og finne på det så jeg finner det selv da får da gjør det ikke så vondt oxo plutselig kjente jeg jeg støtte på noe og utbryter herregud va er dette da han bare gliser og sier det er hodet til babyen din det:) blei helt fascinert jeg:p Har konstant press på blæra jeg å skikkelig plagsomt for flyr på do i full fart også er det bare bittelitt som kommer!!!!grrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå