Gå til innhold

kan noen plz svare på dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia jenter!

Jeg hadde utskrapning for nøyaktig 14 dager siden! Glemte å ta en test rett etterpå for å se at den var negativ!. Vi begynte å prøve igjen nøyaktig ei uke etter utskrapning da det hadde stoppet å komme rød /brun utflod(beklager detaljene). Jeg tok en test for en time siden ca bare for å se at den var gått tilbake til å være negativ!! Men DET var den ikke!? Kan jo ikke ha blitt gravid igjen!!! Er ikke det bare rester i fra sist? Hvor lenge vil de vare i kroppen. Noen som faktisk har testet posetivt så fort etter en MA?? Regner ikke med det, men må bare spørre!!

Håper noen kan gjøre meg litt klokere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt var du på vei da du mistet?? Var testen svak elelr sterk positiv?

Skrevet

å en ting til, tror ikke du er gravid nå. grunnen til at jeg ikke tror det er fordi da måtte du hatt eggløsning rundt da du hadde utskrapning, å det er lite trolig.

Skrevet

jeg var i min 10 uke da jeg hadde utskrapning, men de mente det allerede hadde dødd i uke 6-7!'

Streken var sterk og kom med en gang! Vet at jeg nok ikke er gravid, men lurer på hvor lenge den vil vise positivt?? Når kan jeg regne med å få mensen etter MA? har hatt to SA før dette og da kom mensen etter klumpen kom ut.Dette er nytt for meg!

Kan jeg regne med den kommer om to uker, da vil det ca være 4 uker siden?Har vanlig syklus

Tusen takk for svar!!

Skrevet

det tar nok lengre tid en det. jeg har mistet 2 ganger i SA å det har tatt ca 6 uker før jeg har fått mensen tilbake, mener å huske at da fikk jeg negativ test etter 2 uker. men det er forskjell på SA og MA. gjennomsnittig tar det lengre tid før man får mensen tilbake med en MA, grunnen er at det har ikke gått opp for kroppen at du fortsatt ikke er gravid. dette kan også føre til at det tar lengre tid før HCG'en er ute av kroppen din

Skrevet

tusen takk for svar!får bare vente til tr kommer!

Skrevet

Nesten 4 uker siden ma her, og jeg testa første negative i dag;-) Har testa underveis. Så nå venter jeg på TR da.

Skrevet

Ok, da kan jeg eller teste meg igjen om ca 2 uker! Da skulle den nok vise negativt! Vi får vente i spenning på TR da!

Håper det er vår tur neste gang!

klem sussi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...