Pocoyoツ Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 en raillkattsjå! Et totalrenoveringsobjekt. Det er billig, og har en fantastisk beliggenhet, og vi får et hjem for en rimelig penge når det er ferdig. Men jeg hater å pusse opp! Elsker resultatene, men hater prosessen! Er så i tvil om jeg skal orke å gå inn på dette.. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=12323941&reference=1/123/239/41_1609224958.jpg&adheading=Enebolig+med+utleiemulighet+%2C+Finnsnes&sid=xz6cbaqF7bO465684&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Var det så ille da? Har dere mulighet til å bo der dere bor mens dere pusser opp tror jeg at jeg hadde slått til.
Tyra79 Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Det var jo en nydelig utsikt! Ville nok ha byttet kjøkkenet før innflytt. Er heller ikke stor fan av panel, så ville nok ha malt en del. Er det i hovedsak maling/ ting dere kan gjøre selv som trengs? Da tror jeg kanskje jeg ville slått til! Du setter mye er pris på et hjem du har jobet hardt for selv!!! Lykke til!
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Dette kaller ikke jeg et totalrenoveringsobjekt. Da skulle du sett det vi har kjøpt....he he. Hvis det har fantastisk beliggenhet ville jeg slått til:)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Ja huset var ganske grellt på innsiden, men utsikten var nydelig og det er ikke alltid man får kjøpt selv for penger:) Lykke til med valget!
Pocoyoツ Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 Det er endel som må gjøres, skifte stubbgulv, det er pill råttent taktekking skifte flere vindu skifte kledning muren må repareres leiligheten er ikke gjort noe med siden byggeår (62) gulv og tak i stuen buler så er det jo oppussing av stue, kjøkken, soverom, ganger, ol Badet nede er heller ikke gjort noe med siden byggeår, må rives og bygges på nytt. Vi må gjøre ferdig hovedetasjen før vi flytter inn, kan ikke bo på en byggeplass med to små barn, men jeg ser så mørkt på prosessen. Men har bilder inni hodet mitt om hvor utrolig flott det kan bli der!
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Syns ikke det så så ille ut. også er jo finnsnes en flott plass:o) Lykke til med valget!
høstbarn:) Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Bildene så ikke ille ut, men som du skriver her så er det en del som må gjøres ja:) Er mannen din handyman da eller? Hvis han liker å pusse opp, så hadde jeg bitt tenna sammen og gått for det:) Nydelig utsikt..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Syns nå ikke det så så ille ut jeg da. Så for meg noe myyye verre.. Go for it sier jeg.
nickoline og supermann Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 Da skulle du sett det vi har pusset opp, som jeg nå flytter fra..... Jeg ville nok gjort noe med veggene. Gammel malt koreapanel er grusomt. Og kjøkkenet. Ellers så det jo fint ut.
nickoline og supermann Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 oi da. da synes jeg det var en stiv pris, men betaler vel litt for beliggenheten da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå