jordbær mathilda Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 elektoniske søknad om barnehageplass:)) Da er det bare å krysse fingrene at jeg får den plassen jeg vil ha!
grå :) Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 jar også sendt den. får sikkert ikke plass i år heller (tredje året på rad jeg søker), men har da i det minste søkt
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 uff er kjedlig når det er sånn. Er bortskjemt,for her er det full barnehagedekning. Hva gjør dere hvis dere ikke får plass?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Har du søkt i 3 år uten å få plass, grå? Det er jo tragisk! En 3-åring trenger jo plassen mye mer enn en på 1 år... Skal krysse fingrene for dere. Vi får inn småen der hvor storebror går pga søskenprioritering.
Musemor med tre søte små Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Jeg sendte i går. Krysser fingerene for oss alle
jordbær mathilda Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har lillemor i familiebarnehagen min jeg nå, så det er ikke noe krise hvis jeg ikke får plass. Men hun blir 3 år i år så jeg har søkt henne inn i stor barnehage....gurimalla tenk så fort tiden går!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå