Gå til innhold

Hvilken vognpose anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på sør-vest-landet, og her er det sjelden kaldere enn et par-tre minusgrader (vinteren holder seg heller på rundt 1-5 plussgrader). Har kjøpt Emmaljunga Edge Duo vogn, og tenker at jeg skulle ha kjøpt meg en vognpose. (Har ikke termin før i beg. au august da...). Hvilken vil dere anbefale? Kommer ikke til å ha barnet med i pulk, da vi ikke er ski-gåere selv.. Synes det er så utrolig mange dyre poser, til over 2000 kroner....er det vits? Hvor lenge bruker en egentlig en slik pose? Har hørt at lammeskinnspose lett kan bli for varmt her, og at dunpose er smartere.... Men jeg aner ikke hva som er best... Noen med gode erfaringer som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksipose syns jeg er helt topp, det er en slags dundyne som du snører sammen slik at det blir som en pose, veldig praktisk fordi man kan velge hvor tett den skal være ved å variere knytingen. Var veldig pop for ti år siden da jeg fikk min første.

Skrevet

Hei!

Bor også på sør vest landet og har lammeskinnspose. Har ikke hatt problemer med at den har blitt for varm... Vi er veldig fornøyd med den.. I begynnelsen lånte vi en voksi pose av naboen.. da bestemte jeg med for at jeg aldri ville ha en slik... I tillegg til å være ganske stygg, var lillegutt ofte klam oppi den...

Skrevet

Jeg jobber i barnehage på østlandet og her er det mange som har voksipose i vognen, den kan brukes til barnet er ganske så stort. En to åring har ikke noe problem med å bruke den enda. Også er de gode og varme.

Jeg har fått låne voksipose som vi skal bruke til neste vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...