Ane med lillegutt Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Er det noen som vet om det går an å få kjøpt sprinkelseng som er smalere enn standardstørrelsen på 60*120 cm? Vi fikk senga i hus i går, og oppdaget til vår store skrekk at vi rett og slett mangler 3 cm for å få plass til baby på rommet vårt... Noen andre kreative løsninger mottas også med takk
Supertea Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Har du sjekka Ikea? De har egne mål på sengene.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Har du en snekkerkyndig person i familien,ja da kan det meste fixes )
Beama Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 finnes noe som heter bedside crib. http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 kanskje ekornes på alnabru. jeg har nemlig en seng fra da jeg var barn, 32 år siden. den er 53 cm bred og det eneste stedet jeg fant en madrass som passer dette målet var på ekornes. da har de helt sikkert seng også. det var en svane baby madrass.
Ane med lillegutt Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 Takk for svar, jeg har sittet og sjekket ut på nettet i dag, og har sett denne bedside-crib-saken. Den ser jo forsåvidt fantastisk fin ut, men jeg tenker at den kan vel neppe brukes så lenge (og er jo ganske dyr...)... Var på IKEA sine sider for å sjekke, men alle sengene jeg fant der var 60 cm bred... Dessuten bor vi i Tromsø, så det kan vel bli vanskelig å komme seg dit før fødsel. Får spørre litt rundt om i familien og blandt bekjente, om det er noen som kunne tenke seg å snekre litt, så får vi se hvordan løsning vi finner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå