Gå til innhold

Vasking av klær ol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig å begynne å vaske klær og sengetøy når jeg har 12 uker igjen til termin?

Hadde vært deilig å få gjort unna litt, mens jeg ennå er i fin form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempelurt at du forbereder mest mulig nå ja :o) ting blir tyngre på slutten,& da kan det være godt at det meste er ferdig,slik at du kan slappe av mest mulig & samle energien din til fødsel :o)

Jeg er ferdig med nesten alt...må bare stryke noe sengetøy...& det syns jeg er godt & tenke på :o)

Så bare sett i gang du :o)

Skrevet

Jeg vasket alt tidlig. Gjør det nå når du har lyst du. Koselig å ordne med de små tingene, stor koste meg når jeg ordnet.Alt blir tyngre så godt å ha gjort det man kan.

Skrevet

er begynt å vaske klær nå jeg.. hehe.. har ca. 8 uker igjen, så har fått stellebordet i hus, dermed kan jeg legge klærne på plass der de skal være..

Skrevet

Hehehehe.. klart du kan det:o).. men jeg fikk en ganske streng pekefinger av den kommende oldemoren om at hvert plagg mått pakkes

inn i plast!! ellers kunne det komme støv på og det var farlig..hihihihhi... Tror kanskje jeg ikke bryr meg om den biten.... forige gang var jeg ferdig nå (har 10 uker igjen) og han tok ikke skade av å bruke tøyet sitt:o)

Skrevet

Takk, så søte dere er.

Blir vaske-og ordne dag for meg imorgen.

Er min første, så synes det er så koselig å dulle litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...