Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Jeg falt forje søndag, merker ingenting i magen annet enn spark da, men bekymrer meg ennå. Var på UL på føden den dagen og alt var bra med babyen og morkaka. Men bekymrer meg for det jeg.
*Super*Mamman* Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Hvis morkaka løsner, får man vondt i magen, Da er det onstant vondt, og smertene kommer ikke i tak., Det vil også være ømt når du tar på magen.. I de aller fleste tilfeller vil en også blø vaginalt..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har hverken vondt i magen eller blør da så jeg får vel ikke bekymre meg da
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Du har nok ingenting å bekymre deg for. Så lenge du ikke blør eller har vondt i magen og fortsatt kjenner at det er liv der inne, er nok alt som det skal =) Jeg vet om flere gravide som har falt på isen i vinter og det har gått bra med dem alle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå