*månestråle* Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Mamma sa til meg her om dagen at hvis du tenker for mye og er for opphengt i å bli gravid så blir du det ikke. Kjip ting for meg å høre for jeg er ganske fokusert på å bli gravid for tiden. Ønsker meg jo baby så sterkt, og tenker på det hver dag. Tror dere det er noe i det hun sier, eller er det gammel overtro?
Tuttelure Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 det er nok noe i det:( litt snodig egentlig.. men psyken og fysikken henger jo sammen.. mange som sier de har blitt gravide nettopp den mnd-en hvor de har hatt en mer avslappet holdning til det.. det satser jeg på men det er ikke bare å slutte å tenke på det.. det er jo klin umulig.. jeg er nå i min 7 pp og endelig klarer jeg å være mye mer avslappa enn tidligere.. så spørs det da om det hjelper:)!
Underveis --> Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Ja, jeg tror man definitivt kan bli for opphengt i å bli gravid, og både utsette menstruasjon, el og i det hele tatt lage en skikkelig røre! På den annen side, så tror jeg også det er nesten umulig å "bare bli mindre opphengt". Det må nok være en naturlig prosess. Selv om man forsøker å være litt mer avslappet ifht det, så vil man hele tiden tenke på det om man ønsker så sterkt som mange gjør. Er jo nok av eksempler på de som har prøvd og prøvd og prøvd, og så endelig fått time til prøverør, og DA får de det til. Alt fordi de da endelig kan slappe av fordi de da får hjelp ;-)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Uff, ja det er ikke bare, bare å ikke være opphengt i det heller... Vi går nå inn i 7 pp, og jeg har så langt blitt mer og mer stresset... Mye "tenk om..." som surrer rundt i hodet mitt! Har også inntrykk av at "alle" andre blir gravide på 1 eller 2 pp, og det er mange rundt meg som akkurat har fått barn eller er gravide nå. Men jeg føler nå at jeg klarer å slappe litt mer av, jeg håper i hvert fall det
*månestråle* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Må prøve å slappe av litt mer jeg også, og ikke tenke så mye på det. Men det er foreløpig lettere sagt enn gjordt synes jeg... Lykke til alle sammen:)
Charlotte med spire Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Jeg prøvde i 9 pp før spiren satt. De første mnd tenkte vi på det ca hele tiden. Men nå etter jul tenkte v lite på det. Hadde bestemt oss for å vente til neste år. Å pang da satt spiren med en gang. Jeg har begynt å lese boken "hemmeligheten" å den er til veldig god inspirasjon for å legge tankene bort på noe annet:) Hadde forresten fjernhealing som jeg fikk fra Wicca her inne å det har jeg stor tro på at hjalp så det kan absolutt anbefales;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå