Lille Lu Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Hei, Jeg klør periodevis innmari på ryggen og noen ganger magen og lårene. Har hatt det 4-5 uker. Er 18 uker nå. Burde jeg be om blodprøve for å sjekke leververdier?
RaPe Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 svangerskapskløe er HELT vanelig! Jeg har i perioder holdt på å klø meg til blodt på brystene! Av alle plasser...ser superintelligent ut å sitte og ni-klø seg selv på puppene! Spes brystvortene har vært ille. Og etpar ganger leggene.... Er i uke 27 med min nr to nå. i første svangerskap merket jeg ikke noe til kløe, så det varierer nok mye....
Lille Lu Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde heller ikke noe i første svangerskap, og så ser jeg diverse innlegg om at det kan være farlig og lurer på om det skal mere til enn bare kløe før man bør sjekke?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Hei =) Jeg klør også masse. Over det hele egentlig =/ Men jeg har atopisk hud og klør masse hele tiden, så jeg er usikker på om jeg har svangerskapskløe. Det har ihvertfall ikke blitt verre etter at jeg ble gravid =) Kløe i seg selv skal ikke være farlig, men det kan sikkert være et symptom for andre ting. Hvis du er usikker og bekymret ville jeg tatt kontakt med lege eller jordmor hvis jeg var deg =) Er bedre å være på den sikre siden enn å bekymre seg unødig, sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå