Sash Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Hei Jenter Har dere noe forslag hvor man kan reise? eller hvor man helst skal holde seg unna? Vi tenkt å reise bort i to uker, sol og bare avslapping.. rød saft.. buuu.. he he..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Jeg drar til Grand Kanaria om noen uker, gleder meg vilt=) Så jeg ringte jordmor igår bare for å være på den sikre siden. Spurte om hun frarådet meg å reise... Svaret jeg fikk var svært så entusiastisk " Nei, er du gal...jeg anbefaler det heller på det sterkeste" =) Eneste jeg skulle passe på var at frukt og grønt blir godt vasket, at kjøttet er gjennomstekt, ikke spise bløtkokte egg og heller ikke akkurat kose med kattene som springer omkring der nede. Som hun sa, folk får unger i sydlige land også, ikke så mye å bekymre seg for... God tur=)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Man kan stort sett dra hvor som helst, da? Jeg var akkurat i Australia, fra uke 15 til uke 18 - tror ikke det er noe problem med å reise noe sted, i alle fall ikke etter 12 uker. Det eneste er at man må være litt forsiktige med hva man spiser, så jeg ville kanskje prøvd å finne et sted hvor man kan føle seg trygg på det, eller vestlige land som har litt lik mat som oss... Ellers er det jo alltid lurt å snakke med lege dersom man har peilet seg ut et sted og man er usikker på om man kan dra! God ferie!! :-)
AL78 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg spurte jordmora jeg var hos idag om hva hun mente om sydenreiser når man er gravid. Hun sa at hun ville fraråde meg det, men at hun ikke kunne nekte meg. Vi har planlagt å reise til Spania i mai. Men nå ble jeg jammen usikker.. Hun mente at vi gravide kunne få problemer med varmen ol. Hvem skal man høre på?? Jeg vil være 27 uker når vi evt reiser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå