Gjest Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Testa meg for 2 dager siden - negativ! Jeg myste paa testen, holdt den i alle slags lys og vinkler. Nada. Det var blenda hvitt! I morges tok jeg en test igjen - Svaaaaaaaaak strek. Igjen holdt jeg den i alle slags lys og vinkler, og jo den er der. Mannen min ser den ogsaa, og den begynner aa bli sterkere, 10 minutter etter. Men fremdeles svak. Jeg spoer dere naa, hva tror dere? Hvilke erfaringer har dere med slike "svaaake streker"? Er en strek en strek??
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 en strek er en strek:) jeg ville tatt en ny om noen dager jeg:) jeg sier forsiktig gratuelerer:)
LilleMø73 Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Jeg testet også negativt først. Så i dag morges kom det en strek. Svak er den ikke, men utrolig tynn..... Er det riktig da? Skjønner ingentig jeg. I tillegg holder nå ryggen på å "dette av". Akkruatt som når jeg skal ha mensen. Noe jeg skulle hatt for 2 uker siden. Kjempefrustrerende.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Oj! så spennende Angela :-D en strek er som oftest en strek!!! :-D Ta en test til om noen dager du ;-) kanskje en CB-digital så får du et enda klarere svar!! Testet i dag jeg også, men den var blendahvit ;-P men har ikke sett noe til TR så det er jo fortsatt et bittelite håp =) Sniker inn et forsiktig gratulerer til deg også jeg :-D Stooor klem
Tuppenmed4barn Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde det på samme måte når jeg testa, skikkelig svak strek ,nesten så jeg trodde det var en skygge.. Men så tok jeg en digital test og den viste klart positivt:-)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Takk:-) Jeg skal teste igjen i maarra tidlig :-)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Takk :-) Jeg skal teste i maarra, saa faar jeg kanskje vite det sikkert! Har ikke vaert paa do paa 3 dager naa, er skikkelig oppblaast, og det pleier jeg aldri aa vaere! Er som regel paa do hver dag, 2 ganger om dagen. ( Ja naa vet du det, hehe) Det er vel et symptom :-) Jeg tenker paa deg hver dag Nonnings, og ber om at det skal klaffe for dere naa. Varme klemmer til deg!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Ja da er det haap for meg ogsaa da! :-) Skal teste meg i morgen saa faar jeg se.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Tusen takk for det Angela81. Du er så snill :-D Spent på å høre resultatet i morgen da. Jeg tror nok den er positiv ;-) Skriv her med en gang du vet da, hehe. Er så spent på dine vegne! Mange klemmer <3
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Ja det skal jeg gjoere:-) Jeg synes det er storsinnet av deg aa glede deg paa andres vegne, naar du selv har vaert igjennom svaert toeffe opplevelser. Jeg beundrer styrken din, og godheten din :-) Det er ikke mange som er som deg....
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Nå ble jeg helt rørt her. Tusen takk for gode ord. Jeg er nok ikke så fantastisk, men jeg synes det er en kjempekoselig gjeng her som gir så mye støtte...Og da kan jeg ikke annet enn å glede meg på deres vegne :-) Lykke til i morgen :-D Gleder meg til å høre (de positive!) nyhetene!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå