Torpekjærringa Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Kanskje den har slått seg sammen med min ........og har reist til et land laaaangt laaaangt borte ;o)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 ha ha ha:=D den forsvant brått for 10 dager siden,det var da jeg fikk vite at mannen min ikke ville ha et til barn etter vi hadde prøvd i 1,5mnd....
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 ikke sant,det var han som ville og tok på magen min,sa han håpet at det var en liten der.Så ble han forkjølet og sliten i kroppen.....så fikk jeg beskjed om at han ville vente.Tror sex-lysten dro med de ordene,for den har vært borte siden det!
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Tror den har dratt på sydenferie sammen med min kanskje?!
Himmel og hav Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Den var innom en snartur her i går *rødme*, men den stakk før eg fikk holdt den fast. Min har vært borte lenge, men jeg har hørt rykter om at den har dratt sørover for vinteren sammen med stæren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå