Gå til innhold

Ang sex og nedpress....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og Sambo hadde sex i går kveld noe vi ikke har hatt på ihvertfall 2,5 mnd.Men i går så kom lysten litt..hehe.Etterpå måtte jeg på do som vanlig og fikk så sinnsykt med nedpress...har hatt en del av de men ikke slik som dette...følte at kjønnsleppene mine svulmet opp og det presset og stakk nedover og ut i bena,følte virkelig at gutten kom til å komme...Orket ikke stå på bena så måtte løpe til sengen å legge meg ned,ble bedre når jeg lå men fortsatt vondt.Har følt meg hoven og det presser enda litt hele tiden i dag,er dette normalt og er det i forhold til at vi hadde sex i går?Har lest litt om åreknuter her også,at noen har det nedentil...for det er så hovent men...

Er 31+3 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd det samme her el....

Skrevet

Jooo! Jeg har opplevd akkurat det samme 2 ganger!! Og jeg syntes det var helt forferdelig ubehagelig.... følte meg kjempehoven nedentil..også følte jeg at jeg gikk å "pressa" nedover hele tiden... Jeg tror det er at kjønnsorganer "fylles" med ekstra blod når man er kåt... denne blodstrømningen drar fortere tilbake dersom man får orgasme... Så min teori var at når man har sex (og er kåt) får man masse masse blodstrømning der nede, og dersom man avslutter uten ha fått orgasme vil det føles som om blodet "sprenger på" en god stund etterpå... Kan det stemme at du ikke fikk orgasme da?? For til meg er det faktisk forskjell på det nå som jeg er gravid... (uke 30 nå da...men kjente det for noen uker siden også..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...