Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 treningsøkt og noen minutter med sol:-) Det har allerede gitt meg en deilig velværefølelse etter kun få ganger på studio!! Så nå sitter jeg klar, spist frokost, i treningstøy, lest avisen, sagt hadet til sambo og barn....noen på vei til jobb, andre på vei til fast lørdagsfrokost hos mine foreldre:-) Etter trening og en deilig dusj, skal jeg på gavejakt til bror.......tips mottas med takk.....han har alt, ønsker seg kun snille barn, og da sliter jeg litt igrunn....for jeg har jo ingen styring på hans barn:-) Men noe skal jeg nok finne på. Så er det middag hos han ikveld.....hele familien:-) Lille rosa skal på karneval til Dailis idag og skal ha på fine alvekjolen sin:-) Det blir stas for liten pike å se igjen hele gjengen:-)) Ha en riktig fin dag jenter og tenk at solen skinner her i dag:-)
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Overskuddsdag!!! Heldig er du!!! Hvis det hadde vært literspris for snørr, så hadde jeg blitt millionær i løpet av helga;=) Gleeeeder meg til sykdomsfrie dager!!!! Jeg er forresten utrolig imponert av den lille potte-frøkna di!! Kjære, vene... Leah har fortsatt ingen planer om å sette den lille lubne stumpen sin nedpå noe slikt....
frøydis m/ 4 Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 For en flott måte å starte dagen på! Håper resten også blir flott! God helg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 Det gir overskudd jo!!! Kjenner meg superfresh etter halvannen time med svetting:-) Heldigvis tok jeg litt sol FØR treningen ellers hadde jeg ikke orket......... Nå har jeg steik i ovnen til imorgen, sambo og rosa på karneval. Pakket inn gaver til bror, sett ferdig slutten av filmen jeg sovnet fra igår, dusjet og pleiet meg selv på badet, kledd på meg fine Tulip & Tatamo kjolen min og satt opp nyvasket hår:-) Heeeeeerlig!!!! Nå er jeg klar til fest:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå