Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 I går så hadde jeg og sambo sex,noe vi ikke har hatt på mange mnd for at jeg har vert opphoven.. men så plutselig i går kveld gjikk det ann og han sprutet inn i meg på slutten. (sorry detaljer asså :/ ) Etter vi var ferdig så kom all sæden ut igjen (tror jeg), men i natt våknet jeg av at det kom noe rennende ut, noe slim... det var helt blankt.. Å når jeg våknet nå,så har jeg menssmerter og litt vondt i korsryggen.. Tror noen av dere at det kan skje noe?? Er det noe på gang?? :/ har lyst å vente til termin jeg, som er om 2 uker.. men kommer hun, så kommer hun hun er hjertlig velkommen:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Glømte å si at magen her hard hele tiden!!
TussiLussi Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Kan jo hende noe er på gang - 2 uker før termin er ikke unormalt, det. Prøv å merke deg om murringen i korsrygg øker utover dagen og hvor hyppige de er. Lykke til
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Sex kan jo føre til at fødselen starter dersom du er i slutten slik som du. Men det trenger ikke skje noe heller. Jeg har det slik etter hvert samleie - skikkelig ubehagelig! Og skulle du føde nå, 2 uker før termindato, så regnes det jo som termin da ;o) Hun blir ikke prematur, men de regner jo 2 uker + - når de setter datoen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå