Gå til innhold

God morgen jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlogget fra sengen ... Ko ko... Det går i grunnen fint her. Jeg fikk gjort ferdig det jeg ville, og det er jo alltid godt for sjelen, men jeg rakk å være alene med henne noen minutter i går, og det skal ikke skje... Det er da alt det skumle kommer. Så nå ligger jeg i sengen, og håper på en kopp te... ha ha ha ha. Også tror jeg sett og slett jeg skal bruke denne dagen til velvære. Kanskje jeg skal gå på kafé, kanskje jeg skal ta sol, jeg skal i alle fall dusje og sminke meg! Tusen takk for at dere heier på meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at det går fint! Bare sørg for å ha mann eller unger i nærheten så slipper du å være alene med henne!! Og nyt dagen med egenpleie så vips er helga over

Skrevet

Høres ut som en genial plan! Overlat barna til henne og nyt friheten og kos deg du:-)

Det er jenta si det!!!

Skrevet

Ha! Det synes jeg var en god plan også! Overlate unger, mann og hus til svigers, og ta deg en avslapningsdag!!

Skrevet

Usj for et svigermonster!

Synes virkelig du er noe for deg selv som åpner hjemmet ditt for en slik som henne. Er ikke mange som ville gjort det gitt.

Nå håper jeg du sitter deilig solarie-rosa på kafé og nyter din 3 kopp med Latte imens du peiler deg inn på en deilig butikk som er fyllt opp til randen av dritgrei saker.

HEIA DRITGREI HEI HEI HEI

DET ER JENTA SOM HAR SMINKA SEG

BORT MED MONSTER INN MED HYGGEN

NÅ SKAL JEG SKREMME BORT STYGGEN

BØØØØØØØØØØØØØHHHHHHHHHHH

HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...