MissAntrop Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 I helgene så pleier jeg og sambo å ha det slik at jeg tar lillejenta om natta og han står opp med henne på morgenen sånn at jeg får sove. I natt var jeg oppe to ganger og når hun våkna kl sju stod sambo opp. Ca en time senere hører jeg at hun gråter så voldsomt. Jeg står opp for å se hva det er, og idet jeg har snudd ryggen til har sambo gått og lagt seg. Fy faen så skuffa jeg er!!!
Skravlemamman Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Ja det var ille, da hadde jeg jammen tatt han for meg..., kan jo ikke stole på han da ?
dansejentes mamma Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Då må du lære til neste gang at du ikkje må stå for å sjekke mannen din. Eller hadde han gått å lagt seg slik at jenta var uten tilsyn?
MissAntrop Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 Ja, han skal få høre det når han står opp. Han mumlet at han var utslitt.. Jaja, man blir sikkert kjempesliten av å ligge på sofaen å se Star Trek mens jenta leker på rommet sitt med radioen på..
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Hadde aldri klaget hvis jeg fikk sove til kl 08.. *Drømme*
Sjefsmegga Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Høres ut som en ansvarsbevisst far......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå