Blå+Rosa? Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Har et varmeteppe i senga mi som jeg bruker å skru på før jeg legger meg, slik at senga blir god og varm til jeg skal legge meg. I går kveld så klarte jeg å sovne i senga, med varmeteppet på (som sto på max varme), og låg og sov med det på i 8 timer før jeg våknet av at kroppen mildt sagt kokte.. (sover veldig tungt) Er så utrolig bekymret for at dette har skadet den lille.. Er 4+2 i dag, så har akkurat funnet ut at jeg er gravid.. Er bare såå bekymret for at jeg har ødelagt alt :(
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Den lille ligger godt beskyttet inni deg. Slik er det om du har feber ogsaa, det skal MYE til for at et foster ( eller et embryo) tar skade av dette. Da tenker jeg noen dager med litt feber, eller det du beskriver med varmeteppet i 8 timer. Det du gjoer naa, er aa ringe en jordmor og spoerre henne. Jeg er sikker paa at dette har gaatt kjempefint, men ring likevel saa du slipper aa engste deg! Klemmer fra meg.
Underveis --> Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Det har nok gått helt fint. Kjernetemperaturen din har nok ikke blitt særlig forandret av varmeteppet, selv om det kanskje kjennes slik ut. Kroppen er flott sånn ;-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Slapp helt av, det har nok gått veldig fint. tenk på hvor mange som faktisk er i syden, eller soler seg om sommeren. Solen steiker dirkete på magen. dette går nok helt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå