BettyBoob Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 de gangene jeg har glemt sånt noe, har jeg laget selv av scrappe tingene mine blir jo mye finere! og personlig
petite fleur Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er scrappegal og hadde laget kortet selv ;-) Men må bare spørre....har det blitt vanlig med babyshower i Norge? Det er sånn "gi gaver til den gravide"-party, sant? Hvorfor var det ingen som fiksa babyshower til meg da? ;-)
Dronningen! Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Babyshower er nok ikke så vanlig, men vi adopterer fler og fler skikker fra andre land... Kanskje det er for å få flere gaver?
hit og dit Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Eg hadde laga kortet sjølv, og eg er ingen scrapper ein gang. Så vidt eg veit så er det ikkje vanlig med babyshower i Norge. Eg har aldri høyrt om det iallefall. Eg hadde babyshower, men den var arrangert av to utenlandske venner.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Hun har invitert oss selv, uten gaveplikt..Altså man må ikke ha med gaver så er nok ikke derfor. Dette er min beste venninne så jeg har selvsagt gått amok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå