Gå til innhold

Sorry for detaljene men trenger råd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 dager på overtid, ble strippet for 2 dager siden, har siden det fått ut endel "sekret" som er veldig brun på farge. På do i morges kom den største slimklaien ever på papiret da jeg tørket meg, resonerte med meg selv at dette MÅ jo være den berømte slimproppen!?!? (Trodde den allerede var gått på meg men her var det ikke lenger NOEN tvil) Skikkelig ekkel var den!, Stort eller masse om du vil, seig, hvit/gul med blod i, skikkelig skikkelig ekkel!! Grøsset når jeg så den, hehe.

Jeg har hatt sterke kynnere regelmessig ca hvert 15 min jevnt de siste 2 døgnene....men ikke så vonde at jeg ikke får sove men vondere enn vanligere kynnere jeg har hatt tidligere, med mye menssmerte....

Noen som har en mening? Tar gjerne imot den jeg :) Er det lenge igjen nå? Hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer inn fra 1.trimester, men har to barn fra før.

Høres ut som om noe er rett rundt hjørnet. Vist du har energi til det så ville jeg tatt meg en tur,vasket gulvene,støvsuget,vasket taket. Ikke alle tingene selvfølgelig, men velg deg ut en av dem. Forhåpentligvis vil dette hjelpe deg i gang du som er over tiden.

Masse lykke til......

Skrevet

Takk for svar :)

er kjempe spent her jeg sitter og har store forhåpninger om at hun skal melde sin ankomst nå snart, er på tide ;)

Skrevet

Oioioi...enig med hun over deg her, tror du nærmer deg veldig! Høres ut som slimproppen gikk og jeg hadde også gått meg en tur hvis jeg var deg nå. Det var det som gjorde susen for meg sist gang jeg fødte. Slimproppen gikk på morgenen og på ettermiddagen gikk jeg meg en tur. Rett før jeg kom hjem kom den første ria! :-)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...