NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Er de interessert og følger med i prøvinga og testinga eller. Sambo er helt på tuppa nå, vi skal teste til mandag. Sist gang var han ikke sånn, men han ville jo ha en til da og. Men er veldig deilig at han er nesten like interessert i alt som skjer nå som jeg og at han er så støttende, godt å ha noen å skravle med om det som skjer i kroppen. + at vi har det ekstra gøy rundt EL tiden da, hehe...
kei80 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Så go han er da Min er veldig med han også,men er redd for negativet prøver nå,så begynnt å trekke seg litt tilbake,men ringer fra jobb for å høre åssen det går med symptomer ) Første spm om morgenen er om jeg har fått tanta på besøk ) Han gelder seg fælt og sånn det skal være synes jeg!
godiva med 3 gull Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Min engasjerer seg ikke i alt rundt denne prøvingen. Bortsett fra en del såklart he he. Det synes jeg er veldig greit. Er ikke så stresset på det jeg heller, vi har 2 jenter så sikkert derfor. Er foreløpig litt sånn " det skjer når det skjer" Men nå er min minste kun 11 mnd da.. Bare vent 1 år til så er jeg ikke så avslappet skal jeg love dere!!!! Det holder igrunn for meg at han ønsker seg et barn til med meg. (han ville i utgangspunktet kun ha 1) Og beg jeg å stresse rundt noe er jeg litt typen som gjerne holder det for meg selv. Veldig greit å ha dere her inne da, så kan jeg ta det her.
Katsi Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Mannen min er ikke superinteressert nei Han følger med på når EL skal være og venting på TR, men testing og sånn er han ikke interessert i. Synes vi skal ta det som det kommer, for det har funka bra med de to andre vi har.
Veslesnuppa Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Min er også sånn passe intressert.Men når jeg har,eller TROR jeg har EL,da er han ivrig ja!!:)Nesten for mye av det gode. For jeg får ikke så VELDIG lyst på sex når det er masse fotball på tv,hver dag!!!OFF!! Men prøver man ikke er det heller ikke håp..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Vi snakker ekstremt lite om det. Vi har ingen barn fra før, så det er nok litt skummelt for ham. Jeg sier aldri fra om når jeg tror jeg har EL eller noe, for da risikerer jeg at han blir nervøs tror jeg. Men det var han som reiv av meg p-plasteret, så innerst inne vet vi begge to at han har trua;) Han er jo over 30, så han tenker vel at tiden egentlig er inne..
Daisy :) Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Ja veldig gira på når EL tiden er, har opfattet at det blir mye ekstra kos da:) Ellers følger han med på symtomer og har sine egne teroier, har jo vært gjennon dette to ganger før så begynner å skjønne ting. De andre gangene var han med på testing, det gjør han nå å om ikke tanta kommer.
AO3 Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Samboeren min rakk ikke å bli så veldig engasjert, utover det å gjøre selve "jobben", da (a man's gotta do what a man's gotta do! ROFL), og det var ikke spesielt barnefokus på sengekosen heller. Jeg rakk vel heller ikke å bli så veldig engasjert - før det plutselig var to streker på testen. Tror (vet) nok likevel at jeg tenkte mye mer på det med graviditet enn ham underveis, men det er vel kanskje naturlig, i og med at det hele skjer i min kropp, og ikke i hans...
blirjegsnartmamma Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Mannen min er nesten mer gira enn meg Veldig koselig!! Spør om jeg ikke skal teste snart osv. Og blir ekstremt lei seg hvis jeg tester uten å si ifra. Han snakker til magen før vi engang vet om jeg er gravid, i tilfelle jeg er det!!!! Helt herlig!!
minni-11.uke Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 Min mann er egentli helt avslappa, veldig greit at han roer meg litt ned når jeg begynner å øse meg opp om alt mulig. Men innimellom kommer han med søte små kommentarer som at han har gått ekstra myr med joggebukse el-perioden, for å få god sperm og at vi må huske ta av varmeteppet i senga og sånn. Svømmerne må jo vere dyktige Så han tenkter nok litt på det han og, ja
mell85* Gravid! Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Samboeren min er også nesten like giret som meg! Han blir skuffet av negative tester.. nett som meg. Så vi er begge spente til neste helg når vi skal teste =)
Cillepille Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Han synes det er veldig søtt at jeg er så ivrig da og finne ut alt om el og osv. Vi gleder oss masse begge to. Så det er veldig kos. Har to barn fra før og han forrige var ikke så veldig interessert han ville vel ikke kjenne noe særlig på magen heller når jeg gikk gravid, syntes det var litt ekkelt:-(. Så det er bare kos nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå