Gå til innhold

Og når startet din dag idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun våkna 0715 først, og siden hun sov i senga mi i natt våknet seff jeg også.

Men parkerte henne i egen seng etter litt kos og da sov hun til 0850! Digg ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

palmesus:Jeg digger en kopp kaffe før tornadoene mine setter igang dagens raid:o)

Og grunnen til at jeg vekker dem er av den enkle grunn at de er klin umulige å legge i kveld hvis de sover no lengre enn det:o)

Så ja det er av egoistiske grunner at jeg er oppe før de og at de blir vekket en lørdagsmorgen:o)

Hmmm nå er jeg vant til 2 b-menneske barn,så kanskje jeg skulle ha lånt dine en helg. Sånn at jeg virkelig setter pris på en sen lørdagsmorgen en annen gang hihi.

Gjest thricane
Skrevet

jeg fikk sove helt til kvart på 8, da var det jeg som våknet først og. deilig, for dagene er nokså lange og tidlig på i hverdagen

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da henger jeg med ;) Deilig med tid alene på mornignen, det skal ingen ta fra deg! :)

Japp, byttelåner mer enn gjerne! Her en det en kamp og få morgenen til og begynne senere enn 7 for eldste... jeg prøver, men nei... :o)

Skrevet

07.00 ga småen flaske. Gikk å la meg igjen å sov til 09.00, mens pappa lå på sofaen å dumret og lillegutt lekte på gulvet :)

Skrevet

Kl. 11:00 - våkna til tomt hus, sambo og tulla er ute på vift. Har nytt en god frokost og nettavisene alene her nå :)

Skrevet

Klokka ti..hehe. Mannen min sto opp med minsta, og eldste er hos besteforeldrene.

Skrevet

07:30 kanskje?! =P Lille kom inn å ville se barneTV. Mini våkna 08:30. Rolig morgen her i huset =) Nå sover mini og lille spiser lørdagsgodt og leker med smålego.

Skrevet

Uff, i natt har det gått i ett frem og tilbake. Lillegutt er syk, vi skal ta han med på legevakta nå. Men jeg har sovet til halv ti da, mannen min sto opp med han når morgenen kom.... Heldig jeg:) Men vi er såååå slitne, alle tre... Litt dårlig periode nå, for mye sykdom på kort tid.

Skrevet

hehe.... min dag startet ca nå... =P Mannen min sto opp med gutta ca kl 7 og jeg har fått sove lenge! De kom å vekte meg 11.30 med beskjed om at nå hadde de stekt baguetter og ordna til så jeg skulle få mat. =)

Skrevet

Har barnefri i helgen, men så våkner jeg kl. 7.30 helt av meg selv...hrmf...

Skrevet

05.30 var det visst morgen her....

Typisk at de våkner tidligst når det er lørdag eller søndag.... Sover gjerne til 08.30 på hverdager, mens i helgene er det om å gjort å våkne tidligst!

Vi lå til halv 8 da, men da var det visst nok, og minsta ville se noddy:)

Skrevet

Våknet halv syv..håpet i det lengste at hun skulle sovne igjen..men neida..så stod ikke opp før halv åtte.

Skrevet

Hun har ikke sovet som hun pleier i natt.. først sovnet hun ikke før 10 i går kveld, så våknet hun og stod og hylte i senga før kl 5 i natt.. vet ikke helt hva som var problemet, hun sover vanligvis fint fra halv 8-8 på kvelden til 8-9 om morgenen men kan ha en sånn dag innimellom. Var våken fra 5-8..typisk, siden jeg hadde vondt i magen både i går kveld og i natt og hadde sovet lite selv.. men så sovnet hun rundt 8 og sov til 11 da, så vi fikk begge sove litt ekstra til slutt:)

Bestemora hentet henne kl 11.30, og mannen for ut en tur så nå er jeg alene her..herlig:)

Skrevet

kl 0630 startet vekkeralarmen på mobilen til typen å ringe ute i stua...grrrrr..... og jeg henta den og han slo den av. så ringte den igjen 5 min etterpå...en eller annen idiot skulle være morsom, og hadde satt alle alarmene som går an til å ringe på mobilen hans!!!!! brenn i helvete!! hehe, er ikke fan av å bli vekket av noe annet enn pjokken min i helgene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...