Gå til innhold

God morgen :)) Hvordan er formen deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :))

Foreløpig er ikke min dag så veldig god :( Etter en fantastisk drøm med positiv gravidtest- fikk jeg negativ utslag i dag tidlig- sykt skuffet. Er 1 uke og 1 dag over IKM i dag. Ingen symptomer på verken TR eller graviditet (men hadde ikke det forrige gang heller). Når jeg var gravid sist hadde jeg 1 vanlig mens etter p-ring slutt i juli, hadde en liten 3 dagers blødning i september, og testet positivt i midten av september (nesten 1 mnd siden sist blødning). Hoppet 4 uker frem ift termin.

Kan TR forsvinne uten grunn? Selv om en ikke er gravid? Har aldri opplevd dette før :(

Lykke til med testing :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med deg i dag! Ingen god start her heller, trodde jeg var gravid før helgen,men mistet alt håp da ømme bryster og div symptomer er borte og neg test. Trodde virkleig det var noe denne mnd. Har 12pp og 1SA og 1MA. Blir sliten!!

Ønsker deg virkelig lykke til og håper at du er gravid, og at spiren bare gjemmer seg litt:))

Ha en fin dag!!

klem

Skrevet

Jøss, flere som har en dårlig start på helgen...

Kan egentlig bare signere dere. Ikm på tirsdag, ingen mens og testen er hvertfall ikke positiv. Tok en i går, og syntes jeg kunne skimte en svak, svak strek (sambo så den også), men den var nærmest usynlig. Tok en ny i dag, og ingenting i det hele tatt!!!

Så frustrerende.

Fikk en dråpe blod på papiret i går, helt friskt. Hva kan det være? Kan det være en festeblødning? Kun en dråpe, og ikke noe mer.

Vel, vi får vel bare vente, jenter. Ha en god helg:)

Skrevet

Negativ test på meg i dag tidlig også...... tenkte den kom til å bli det, men testet for å være helt på den sikre siden......og dessuten; hvis jeg likevel skulle være gravid (bare at det ikke gir utslag på test enda), er det litt lettere å beregne når EL og befruktning har vært. Jeg har nemlig superlange sykluser, og det er vanskelig å vite når jeg har EL. Siste TR var 8. januar. De siste dagene har brystvortene vært ømme, og jeg har vært litt ekstra trett. Men det var jeg før forrige TR også.....i over to uker!! Det er så lenge å vente. Må nevne at det var ømme brystvorter jeg kjente først sist gang jeg var gravid, så det er ikke akkurat lett å vite forskjell på det ene eller det andre. Ved forrige graviditet kjente jeg først ømme brystvorter, testet negativt etter et par dager. Testet igjen noen dager senere, og da var testen positiv..... så det er enda håp. :o)

Lykke til!!

Skrevet

Hei jenter.

12 dager over mens og negative tester. Går å venter på bestillte tester. Trodde de skulle komme i går. Skulle gjerne ha testa meg nå, men gidder ikke kjøpe en test til nesten samme prisen for ti. De får versegod komme i dag. 1-2 dager sto det på nettsida. I dag er jeg litt kvalm, mensmurring, stikking i magen og sur, men jeg tror ikke jeg er gravid - eller tørr ikke tro det. Er jeg det har det skjedd et lite mirakel. Mannen min har dårlig sædkvalitet og vi står på venteliste på prøverør.

Kunne ikke bare tr komme eller testen kunne vært positiv.. Dette er så slitsomt!

I tillegg - skal i bursdag i kveld.. To spebarn og ei høygravid! Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg har så store problemer tin å forholde meg til det. Det gjør rett og slett for vondt! Spes de som er gravide. Føler meg stygg og kynisk. Klarer ikke snakke med de....

Vel, vel... Fikk ut litt gruff før mannen min kryper ut av køya. Godt det.

Vi håper på en mer oppløftende test neste gang. Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...