Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Noen som kan forklare meg hvordan kynnere kjennes ut?
Lille Lu Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Du kjenner at magen (dvs livmora) strammer seg og blir hard. Noen ganger skjer det om morgenen mens jeg ligger på rygg i sengen og da stikker livmora opp som en liten håndball ordentlig hard og rund. Det varer kanskje et par minutter og så blir den slapp og normal igjen. Det er ikke vondt - men kan være litt ubehagelig. Vet ikke om det var til noen hjelp.
Mia Maria Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Sammenrekninger i livmoren, du kjenner at "magen" blir fryktelig hard. Noen synes kynnere er vonde andre ikke. jo lenger ut i svangerskapet du kommer jo sterkere blir kynnerne og mere ubehagelig og slitsomt.
minnimoi Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Blander meg litt inn her jeg om det er greit.... For lurer bare på om det er normalt og ikke ha noen?? Eller er det bare at de ikke kjennes? Er i uke 25.
Lille Lu Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Det er helt normalt. Tror det mest vanlig mot slutten av svangerskapet.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2008 takk for svar jenter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå