Gå til innhold

Hehe noen er dumme blonde og naive

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige helg var mannen til ei som bruker være her inne på "kurs" som han sa til kona, i virkeligheten var han hos meg og vi hadde det så kjekt, spiste deilig mat, hadde sex og bare nøt hverandre og når han kan hjem så var kona sur og ufordragelig om hvor ille hun hadde hatt det i helgen mens han var vekke.

Skal være så glad når han forteller rette vedkommende at forholdet er over og han slipper og se den sure kona si så masse.

En snillere og blidere mann skal man lete lenge etter så skjønner han er drittlei av og være sammens med et potte surt sitrontryne.

Viss du har en anelse om at dette kan være deg så tenk deg litt om før du holder på og miste verdens fineste mann til meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja noen er virkelig blonde og naive når dem ikke fatter at mannen bare er ute etter litt villig (billig) fitte, om han noengang dumper kona si for deg så husk det at det en dag er deg han snakker om til elskerinna si. ;)

Lykke til!!!

Skrevet

hahahaha :D

Dette var årets beste. :))

dersom du hadde skrevet at det var dagskurs, og ikke helgekurs, så hadde jeg nok trodd at det var min mann.

For jeg var potte sur, og bare klaget som han sa. Han var såååå lei!!!!!

Og jeg er dritsur når jeg er sliten, så det er helt sant.

Ellers så ville jeg bare "ledd" av det. Dersom han hadde gjort dette bak ryggen min, så var han ikke den mannen jeg trodde, og ville aldri hatt ham uansett!!

Da måtte jeg bare si tusen takk for at du sparte meg for mange bortkastede år i uvitenhet.

"A big favor", med andre ord!

Skrevet

ja ja, sikkert en grunn til å være sur da sikkert. når du har vært sammen med han en stund og han skal på kurs igjen.............da er det du som er sitrontryne!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...