Gå til innhold

Hvilken søskenvogn anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille her blir 2 når mini kommer til sommeren. Vi har konkludert med at vi har bruk for søskenvogn, da jeg kommer til å hente mest i bhg og vi må gå et stykke. Da tror jeg ståbrett blir bare knot, må ha mulighet til å "bolte" fast storebror så han ikke stikker av og turen tar tre timer.

Kommer sikkert til å skaffe ståbrett etterhvert hvis vi finner det praktisk og Lille syns det er stas.

Hva vil dere anbefale av søskenvogn? Er carena helt grei? Har tenkt litt på GT, men ikke vært å sett noe særlig enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har baby-travel sin, med hardbag til lillesøster. Jeg er kjempefornøyd, den er veldig lett å trille.

http://www.foreldreguiden.no/utstyr/barnevogner/babytravel_tvilling_comfort_lux/

Så har du jo phil&teds, den er jo snasen! :) Men den tror jeg passer best til en liten storebror. Vår gutt er 2.5 og han var altfor lang for søskensetet. Han satt med hodet oppi kalesjen.

http://www.shops.no/produkt_bilde.asp?id=29136&bid=1334

Skrevet

Vi har Troller søskenvogn med delt rygg.Brukte softbag til mini da han var baby. Fornøyd med den.Lett og blir ganske liten når man slår den sammen.

Skrevet

Den virka veldig fin den til babytravel :) Den skal jeg se nærmere på.

Syns phil&teds virker litt knotete for storebror jeg også, uten at jeg har prøvd den.

Skrevet

easy walker får du den minste mot deg når h+n ligger i bagen.. den blir utrolig flat og liten når du skal eks ha den i bilen eller oth..

Skrevet

Han selgeren på sjarmtroll/reflex sa at babytravel er laget med samme understell som easywalker. Du har babyen i hardbag mot deg, og vogna blir flat sammenslått. Den tar like stor plass i bilen bilen vår som den vanlige bagvogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...