Fru.Yppert Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Ehhhh....er dette siden så er så godt omtalt?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Jasså?? legg deg heller du vennen:-)
Fru.Yppert Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 LEGG...meg!!!!!!! Har da hatt en fortryllende natt jeg. Har du?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Ikke akkuratt fortryllende nei:-) Men dagen i går var bare herlig:-)
Fru.Yppert Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2008 =) Vind i håret og slikt da eller?=)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Nok om min dag:-) Godt å høre at du har hhattt en heftig natt da:-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 hehehehe... næææææmen er det ikke dr med fru som har seg en krangel på nett????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå