Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. februar 2008 #27 Skrevet 23. februar 2008 Greit, men du kan jo bare vente deg til vi finner deg. Vi er som Castro, og vi har enda noen år igjen.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #28 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er glatt som en ål, fanger ikke meg. Jeg bor i skogen med dasspapir av gamle blader og legger onde planer for å kuppe dere. I folkets interesse, altså.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. februar 2008 #29 Skrevet 23. februar 2008 Ferdig med unger, har tre. Nå skal jeg herske over dere. mohaha.. i morgen. natta.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #34 Skrevet 25. februar 2008 Neste gang noen maser om "lista" så er det denne de tenker på i huet mitt, he he:)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #35 Skrevet 25. februar 2008 Hvor søker man stillinger forresten? Jeg er spesielt interessert i stillinger under departement for dårlig humor og rettferdighet for samfunsvitere,...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #36 Skrevet 25. februar 2008 Siden DiB-parlamentet ikke har noe utvalg som bestemmer hvem som er hva, så er saken enkel. Kopier listen. Før på eget nick og hvilke stilling du ønsker å inneha.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #37 Skrevet 25. februar 2008 Glimrende ide. Kopier lista og før det opp! =)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #38 Skrevet 25. februar 2008 Ludderet; jeg beklager å skulle komme med slikt, men som Kripos må jeg dessverre be om at du varetektsfengsles frem til DNAresultatene er klare. Anklaget for drap av normal folkeskikk inne på småtrollsiden.
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. februar 2008 #39 Skrevet 25. februar 2008 MEG! Overvåkningspoliti = Sjaman Ammepoliti = Prekæs + ? Ruspoliti = Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten = Kanskje Siklerotte? Juristpoliti= Pila (-->> el --<<) Rettighetspoliti= Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti= HKH Hundepatruljen = (S)tinkerbelle (Fjose)Posepolitiet = lene J Utlendingspoliti = Northernlight Home&AwayGeneral = ☆Kine☆ Ferberpoliti = KOzy K og Nikolai Moralpoliti = Kakao antihysteri politi = mam <3 Sikkerhets-politi = Ugla ;-) Justisminister = Attpåklatten moralsk visedirektør = Mammo&mallo Rettskrivningspoliti/ Barne- og likestillingsminister= mayaya Ungdomspoliti= UngMamma=)&Lucen!=) Fordomspoliti = saklig!!! Harrypolit=Vålerenga_12 og jordbær Mathilda Kripos og PST = tillab ikke-bry-deg-politi = -pusen- Leder av Dyrevernsenheten = Olga Borghild psykekonstabel = *ale* Superhelt = Super-Langbein Forkjemper for mannen =Silja27 Hehehe =D
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #40 Skrevet 25. februar 2008 Overvåkningspoliti = Sjaman Ammepoliti = Prekæs + ? Ruspoliti = Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten = Kanskje Siklerotte? Juristpoliti= Pila (-->> el --<<) Rettighetspoliti= Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti= HKH Hundepatruljen = (S)tinkerbelle (Fjose)Posepolitiet = lene J Utlendingspoliti = Northernlight Home&AwayGeneral = ☆Kine☆ Ferberpoliti = KOzy K og Nikolai Moralpoliti = Kakao antihysteri politi = mam <3 Sikkerhets-politi = Ugla ;-) Justisminister = Attpåklatten moralsk visedirektør = Mammo&mallo Rettskrivningspoliti/ Barne- og likestillingsminister= mayaya Ungdomspoliti= UngMamma=)&Lucen!=) Fordomspoliti = saklig!!! Harrypolit=Vålerenga_12 og jordbær Mathilda Kripos og PST = tillab ikke-bry-deg-politi = -pusen- Leder av Dyrevernsenheten = Olga Borghild psykekonstabel = *ale* Superhelt = Super-Langbein alenemor/boikott/tøybleiepoliti = NupiSnowJog Arbeidssøker-, "Rettferdighet" for samfunnsvitere- og dårlighumorpoliti = meg & lille vampyr
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #41 Skrevet 25. februar 2008 Øy, silja27, lista di er meget ufullstendig;)
Adalis Skrevet 25. februar 2008 #42 Skrevet 25. februar 2008 Overvåkningspoliti = Sjaman Ammepoliti = Prekæs + ? Ruspoliti = Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten = Kanskje Siklerotte? Juristpoliti= Pila (-->> el --<<) Rettighetspoliti= Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti= HKH Hundepatruljen = (S)tinkerbelle (Fjose)Posepolitiet = lene J Utlendingspoliti = Northernlight Home&AwayGeneral = ☆Kine☆ Ferberpoliti = KOzy K og Nikolai Moralpoliti = Kakao antihysteri politi = mam <3 Sikkerhets-politi = Ugla ;-) Justisminister = Attpåklatten moralsk visedirektør = Mammo&mallo Rettskrivningspoliti/ Barne- og likestillingsminister= mayaya Ungdomspoliti= UngMamma=)&Lucen!=) Fordomspoliti = saklig!!! Harrypolit=Vålerenga_12 og jordbær Mathilda Kripos og PST = tillab ikke-bry-deg-politi = -pusen- Leder av Dyrevernsenheten = Olga Borghild psykekonstabel = *ale* Superhelt = Super-Langbein Forkjemper for mannen =Silja27 Antiforkjemper for mannen = Adalis Har såååå mange gode erfaringer om menn ja...;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #43 Skrevet 25. februar 2008 Overvåkningspoliti = Sjaman Ammepoliti = Prekæs + ? Ruspoliti = Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten = Kanskje Siklerotte? Juristpoliti= Pila (-->> el --<<) Rettighetspoliti= Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti= HKH Hundepatruljen = (S)tinkerbelle (Fjose)Posepolitiet = lene J Utlendingspoliti = Northernlight Home&AwayGeneral = ☆Kine☆ Ferberpoliti = KOzy K og Nikolai Moralpoliti = Kakao antihysteri politi = mam <3 Sikkerhets-politi = Ugla ;-) Justisminister = Attpåklatten moralsk visedirektør = Mammo&mallo Rettskrivningspoliti/ Barne- og likestillingsminister= mayaya Ungdomspoliti= UngMamma=)&Lucen!=) Fordomspoliti = saklig!!! Harrypolit=Vålerenga_12 og jordbær Mathilda Kripos og PST = tillab ikke-bry-deg-politi = -pusen- Leder av Dyrevernsenheten = Olga Borghild psykekonstabel = *ale* Superhelt = Super-Langbein Forkjemper for mannen =Silja27 Antiforkjemper for mannen = Adalis Selvstendighetspolitiet = Ludderet Arbeidssøker-, "Rettferdighet" for samfunnsvitere- og dårlighumorpoliti = meg & lille vampyr
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. februar 2008 #44 Skrevet 25. februar 2008 Jamen herrejesus da, er ikke min feil at dere rekker å poste tusen svar før jeg får somla meg til å trykke "lagre" vel??
Super-Langbein Skrevet 25. februar 2008 #45 Skrevet 25. februar 2008 Eureka! Noen må tiltrede stillingen som medisinmann; for å dele ut dånepulver til hysteriske damer og sannhetsserum til løgnere, samt dele ut en romperakett i ny og ne.
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #46 Skrevet 25. februar 2008 Er ikke denne listen komplett?? Diktator: Doppler Vise-diktator: Sug lut Overvåkningspoliti: Sjaman Ammepoliti: Prekæs + ? Ruspoliti: Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten: Siklerotte Juristpoliti: Pila (-->> el --<<) Også juridisk rådgiver for diktatorparet. Rettighetspoliti: Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti: HKH Hundepatruljen: (S)TinkerBelle (Fjose)Posepolitiet: lene J Utlendingspoliti: Northernlights Ferberpoliti: KOzy K og Nikolai Home and away general: ☆Kine☆ Rettskrivingspoliti: mayaya Antihysteripoliti: mam <3 Sikkerhetspoliti: Ugla ;-) Justisminister: Attpåklatten :-)™ Nynorsk-politi og Moralsk visedirektør: Mammo&mallo Moralens vokter og nynorsk visedirektør: Kakao™ Ungdomspoliti: UngMamma=)&Lucen!=) Harrypolitiet: vålerenga12_&_Daniel, jordbær mathilda Trafikkonstabel: ~*-*~ Kripos og PST/DiB-Orakelet: tillab ™ venter liten Ikke-bry-deg-politi: -pusen- Dyrevernsenheten: Olga-Borghild Psykekonstabel: *ale* HKH's eskortepoliti/superhelt: Super-Langbein Alenemor-/boikott-/tøybleiepoliti (håper du tar arbeidsoppgavene alvorlig!) : NupiSnowJog Musikk-/sømpoliti: Monajenten HemmeligVennPoliti: Bente,har 2 skjønne jenter!! Vanlig norsk/bagatellpoliti: Styredama Skadestedsleder: LisseUmmaNuddeAtteJamInLove Fordomspoliti: Saklig!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #47 Skrevet 25. februar 2008 Dropper du meg med vilje eller? Få meg på (lista) igjen:)
temi & keli Skrevet 25. februar 2008 #48 Skrevet 25. februar 2008 Aner virkelig ikke hvilken stilling jeg skal ha, men JA, jeg er glemt!! (
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #49 Skrevet 25. februar 2008 Diktator: Doppler Vise-diktator: Sug lut Overvåkningspoliti: Sjaman Ammepoliti: Prekæs + ? Ruspoliti: Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten: Siklerotte Juristpoliti: Pila (-->> el --<<) Også juridisk rådgiver for diktatorparet. Rettighetspoliti: Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti: HKH Hundepatruljen: (S)TinkerBelle (Fjose)Posepolitiet: lene J Utlendingspoliti: Northernlights Ferberpoliti: KOzy K og Nikolai Home and away general: ☆Kine☆ Rettskrivingspoliti: mayaya Antihysteripoliti: mam <3 Sikkerhetspoliti: Ugla ;-) Justisminister: Attpåklatten :-)™ Nynorsk-politi og Moralsk visedirektør: Mammo&mallo Moralens vokter og nynorsk visedirektør: Kakao™ Ungdomspoliti: UngMamma=)&Lucen!=) Harrypolitiet: vålerenga12_&_Daniel, jordbær mathilda Trafikkonstabel: ~*-*~ Kripos og PST/DiB-Orakelet: tillab ™ venter liten Ikke-bry-deg-politi: -pusen- Dyrevernsenheten: Olga-Borghild Psykekonstabel: *ale* HKH's eskortepoliti/superhelt: Super-Langbein Alenemor-/boikott-/tøybleiepoliti (håper du tar arbeidsoppgavene alvorlig!) : NupiSnowJog Musikk-/sømpoliti: Monajenten HemmeligVennPoliti: Bente,har 2 skjønne jenter!! Vanlig norsk/bagatellpoliti: Styredama Skadestedsleder: LisseUmmaNuddeAtteJamInLove Fordomspoliti: Saklig!!! Selvstendighetspolitiet: Ludderet Arbeidssøker-, "Rettferdighet" for samfunnsvitere- og dårlighumorpoliti: meg & lille vampyr
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #50 Skrevet 25. februar 2008 Nei, nå ble det feil på Bente igjen:-o Sånn: Diktator: Doppler Vise-diktator: Sug lut Overvåkningspoliti: Sjaman Ammepoliti: Prekæs + ? Ruspoliti: Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten: Siklerotte Juristpoliti: Pila (-->> el --<<) Også juridisk rådgiver for diktatorparet. Rettighetspoliti: Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti: HKH Hundepatruljen: (S)TinkerBelle (Fjose)Posepolitiet: lene J Utlendingspoliti: Northernlights Ferberpoliti: KOzy K og Nikolai Home and away general: ☆Kine☆ Rettskrivingspoliti: mayaya Antihysteripoliti: mam <3 Sikkerhetspoliti: Ugla ;-) Justisminister: Attpåklatten :-)™ Nynorsk-politi og Moralsk visedirektør: Mammo&mallo Moralens vokter og nynorsk visedirektør: Kakao™ Ungdomspoliti: UngMamma=)&Lucen!=) Harrypolitiet: vålerenga12_&_Daniel, jordbær mathilda Trafikkonstabel: ~*-*~ Kripos og PST/DiB-Orakelet: tillab ™ venter liten Ikke-bry-deg-politi: -pusen- Dyrevernsenheten: Olga-Borghild Psykekonstabel: *ale* HKH's eskortepoliti/superhelt: Super-Langbein Alenemor-/boikott-/tøybleiepoliti (håper du tar arbeidsoppgavene alvorlig!) : NupiSnowJog Musikk-/sømpoliti: Monajenten HemmeligVennPoliti: Bente,har 3 skjønne jenter!! Vanlig norsk/bagatellpoliti: Styredama Skadestedsleder: LisseUmmaNuddeAtteJamInLove Fordomspoliti: Saklig!!! Selvstendighetspolitiet: Ludderet Arbeidssøker-, "Rettferdighet" for samfunnsvitere- og dårlighumorpoliti: meg & lille vampyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå