Gå til innhold

Nattens tanker :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia kjære medsøstre på over 35 år.

Lurer litt på hvilke tanker dere har for tiden, og hva innholdet i dagene deres er?

Regner med at dere er opptatte av babylaging. . . ?

Selv bestemte vi oss for i jula at vi skal prøve på nr 3. Har to gutter på 5 og 8 år. Synes at en søskenflokk på 2 er i minste laget. Men er nok litt ambivalent i forhold til om det er riktig med et barn til. Gruer meg til å gå kvalm, og våkenetter. Har vært på besøk hos venner med små barn, og får da noen påminnelser om hverdagen med babyer er, som jeg har fortrengt noe.

Litt usikker på hvor lett vi vil klare å lage et barn til. Er jo blitt eldre siden guttene kom til verden, og har i tillegg fått diagnosen PCOS:( Guttene ble laget på omtrent første PP. Føler at tiden renner litt i fra meg. Tenker nå først og fremst at vi skal være prøvere frem til sommerferien, og så får jeg da vurdere om vi skal fortsette prøvingen.

Ellers består hverdagen hos meg med 80 % jobb, husbygging og videreutdanning. Liker å være i aktivitet sammen med guttene, slik som i svømmebassenget eller ute i skog og mark. Helgene tilbringer vi ofte på campingvogna.

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...