Gå til innhold

Jeg er så "redd" for tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går med en "indre uro" (om man kan kalle det,det) om at det er et eller annet som kommer til å skje.

Åh det er så ekkelt, sist gang jeg hadde det slik så døde moren min og jeg syntes det er ordentlig ubehagelig å gå med en sånne følelser.

Kan klikke av mindre, og jeg har hatt denne følelsen en stund så går bare rundt og "venter" på at det skal smelle...

Flere som har det sånn innimellom?

Eller er det jeg som er særdeles merkelig kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn hele tiden jeg, alltid et eller annet som ligger bak i hodet å svirrer.. Jeg bekymrer meg for ALT, H pleier å si at jeg til og med er bekymret or å bekymre meg og det er faktisk helt sant hehe..

Har vært sånn siden pappa ble syk/døde, det er grusomt plagsomt å være sånn i grunn :-S

Skrevet

Kan det ikke være at du har oppfattet et eller annet ubevist da?

Kanskje det er et eller annet du burde ordne opp i?

Jeg har opplevd det en gang....

Da kom det inkassovarsel i posten samme dag.

Skrevet

Nei tror ikke det er noe sånt.

Jeg blir snart gal, bokstavelig talt.

Søsteren min er gravid og har termin snart, det gjør meg helt tullerusk også...

Og så er det snart 2 år siden mamma døde, kanskje det er det som plager meg, og Noah skal oppereres 4 april, å herregud.

Nå ble jeg hvertfall redd, kanskje det skjer noe da...

Uff, nei jeg tror jeg må slutte og tenke, jeg trenger en ferie...!

Skrevet

Uff! Sånn er slettes ikke moro! Jeg har opplevd det samme selv, for ikke så lenge siden faktisk. Hadde en sånn ekkel følelse et par dager, gikk bare å ventet på at noe skulle skje, og tredje dagen havnet bestemor til sambo i respirator. Det gikk bra med henne da. Hadde litt sånn en gang til etterpå, men da "blåste det over". Ble bare borte uten at det skjedde noe. Så jeg syns ikke du er særdeles merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...