Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 dere kommer dere igjennom dagene og nettene? Er i uke 33 og alt er gale,kveldene på sofaen og nettene i sengen er fæle. Magen er stram,vondt i lårene når jeg ligger på siden,Hjelper ikke på at jeg har bekkenplager itillegg,Åååå synes såååå synd i meg selv.Er det noen andre som har det sånn,så blir jeg veeldig glad for å høre at jeg IKKE er alene ;-))Men blir enda mer lykkelig om noen har noen gode råd....Eller må jeg sitte å sove de 7 siste ukene?? Takker for alle svar;-) Klem
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde en periode det var litt vondt å snu seg om natten, men begynte å ligge med en pute mellom bena og da ble det mye bedre. Siden da har jeg ikke plagdes med det. Kunne kjenne det litt i lårene at jeg kun lå på sidene noen ganger, men lurer på om det ble bedre etter jeg startet med den puten også. Magen har jeg ikke plagdes så mye med, men er ikke så veldig stor heller da. Har ikke hatt noe kynnere, som jeg vet heller..Er førstegangsfødende. Tror alle kan ha sine netter, og det er ikke noe gøy å ikke kunne sove behagelig lenger. Men jeg har hatt det bedre nå, etter at ungen har festet seg med hodet i bekkenet og dermed også mindre halsbrann. Det var også en plage som kom spesielt om natten..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Vet akkurat hvordan du har det!!! Jeg har slitt med skikkelig kraftig bekkenløsning nå jeg i straks 30 uker!! litt mindre BL 4 uker før det..... Legg gjerne et slags sklilaken under lakenet ditt! Da sklir du mer når du skal fra side til side! Men husk å samle føttene når du snur deg!! :)Legg en pute mellom føttene, helt fra over knærne til og med anklene!! Har du skikkelig vondt så hjelper det å stå i dusjen og spyle så varmt vann du bare kan på de plassene du har vondt!! Hjelper ikke dette heller, så da deg et par paracet og legg deg etterpå! Har hjulpet meg nå de siste 3 mnd!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Kan dessverre ikke hjelpe deg for jeg har det akkurat likedan. I tillegg har vi alle (mamma, pappa og lillegutt på 2 år) vært syke i 14 dage nå så det sliter voldsomt på kroppen. Har ca 6 uker til termin og jeg har bare mest lyst på å gi opp...... Er jo bare litt sent nå. Så jeg får vel klare meg gjennom den siste stund å håpe på jeg kan få hvile etter fødselen. God bedring til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå