Plutseliten :) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Så vips....etter ha sjekket at "hytta" i Albir-Spania var ledig, har jeg nå de siste 10 min bestilt flytur for samboer,minstemann og meg første uken i juni ) Jiiippiii Datteren er midt i eksamenskjøret....er ferdig med de skriftlige,og får vite fredag 6 juni om hun kommer opp i muntlig. Men da har vi kommet hjem,klar for oppbacking og støtte Og en langhelg i midten av september skal jenteklubben til Praha og feire 40 årx6 )
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hihi :0) Så flott da, spania høres da deilig ut.... Internett er en flott oppfinnelse .0)
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Deeeeiiiiiilig!!!! Jenteklubben???? Det er oss ikke sant???;=)
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 .....for jeg fyller faktisk 40 til høsten jeg og!! ... Det hadde dere ALDRI trodd det tenker jeg;=) ...fnis... Hadde dere sett meg nå med snørr og gørr og det som verre er, så hadde dere ikke trodd jeg var èn dag under 80....
frøydis m/ 4 Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Så kjekt å ha noe å glede seg til!!! God tur når tiden kommer! :-) - og snulder: jenteklubben er heeelt sikkert oss!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Så deilig for dere!!! Det er godt å ha en gulrot å se frem til.........tiden flyr jo så fort alikevel og vips så sitter dere på flyet:-) Deilig å få sol og andre opplevelser. Tror vi har godt av det...så ikke vi gror helt fast i sporet......jeg kjenner at jeg tenker på turen vi skal på hver eneste dag. Og jammen er det litt av gleden det også:-) Og gøy med jentetur til Praha.....jeg får si som Snulder......jenteklubben er vel oss;-))
annaka Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har vært i Altea, like ved Albir. Ikke akkurat den verste plassen å ha "hytte". He-he.... Jeg hadde en venninne som bodde der noen år og var på besøk hos henne et par ganger. Flott plass. Og masse å gjøre i området. Det er terapi å få sol på en sliten, bleik vinterkropp og være vektløs i deilig varmt saltvann. Vi har planer om å dra til syden når minstemann er fire år. Han er straks 1 år, så det er enda lenge til. I mellomtiden ferierer vi i Norge og noen turer i Sverige. Ja, dere får det helt sikkert kjempebra!
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Guri så vittig! Akkurat den uka hadde vi tenkt å reise ned dit også! Bare noen mil unna dere har vi rekkehus (Santa Pola, litt nærmere flyplassen). Nå ble det ikke slik, vi tar to eller tre uker i september i stedet. Bestemte vi i går kveld Annaka: dere må ta med småtten på tur før han blir 4!!! Det kan anbefales
♥Snulder Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Hytte meg her og rekkehus meg der....grynt.. Jeg får vel i beste fall lov til å låne campingsaken til ei venninne på Jæææløya...:=/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Gjør det da Snulder med hjerte foran!!! Så tar vi en jentefest der ute..........hipp hurra!!!!
Maud Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Å planlegge turer er morsomt! Vi har nettopp bestilt en langhelg til Madrid. Med minstesnupp selvfølgelig, men uten guttene. Dessuten fikk jeg nettopp et brev om at jeg har vunnet en tur til Venezia. Må betale for Maud-mannen da, men kanskje det blir Venezia også. Dessuten skal vi jo to uker til Toscana hele gjengen. Jeg gleder meg jeg, kjenner jeg ;-)
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 JA, jeg vil også til Jeløya!! Og det ikke Karopappa og jeg, men min far som er eiendomsbaron med hus rundtforbi..... Kjekt å låne da
Plutseliten :) Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2008 Svigers som har hytte Albir Men vi får jo bruke den når vi vil og det er jo rasende billig for oss )) Og når man flyr til Alicante for 2-300 kr per person blir det jaggu billigere enn alle bomstasjonene og bensinprisene det er her i landet Og du Karomamma....det var da teit av dere å ikke dra første uka i juni!!!!
♥Snulder Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Hehe... Jeg tror vi kunne fått det fantastisk morsomt på camping jeg;=) Nå er jo jeg i utgangspunktet et bedagelig anlagt hotellmenneske, men det kunne vært kult å få prøvd grilldress-stilen;=)
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 Ja, det hadde vært moro å sees der nede! Mamma og pappa skal nedover i slutten av mai og de vil gjerne ha besøk... Men jeg kan ikke dra før 1. juni, så da snakket vi faktisk om akkurat den uken der... Ja ja, next time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå