vimsesvimsen Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Har skjønt at dette er ganske vanlig i begynnelsen av graviditeten pga at livmora vokser. Jeg er i uke 8 og har hatt mye sterke menssmerter helt i begynnelsen. Dette har blitt gradvis bedre, men jeg kan enda kjenne mensmurringer og noen ganger menssmerter. Hvor lenge varer dette?
Kidada Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg får det ennå.. kommer og går litt.. er i 14.uke. Mamma hadde det hele svangerskapet da hun gikk med meg.. festlig
Supertea Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er i uke 33 og har hatt det hele svangerskapet. Var verst i begynnelsen. Har ikke vært så ille den siste tiden, men har begynt å bli verre igjen nå.
vimsesvimsen Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 Dette hørtes ikke helt oppløftende ut! =P Andre som har annen erfaring?
Krokodillemor Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde det slik i første trimester og i tredje trimester.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg begynte med disse mensurringene da jeg var ca 3+0 og har kun hatt bittesmå opphold av disse utover svangerskapet! Idag er jeg 40+4 faktisk, og jeg har plenty!!! Så man blir nok ikke kvitt de før sånn noen dager/ uker etter fødselen tror jeg nok......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå