fremtidoghåp Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg anbefaler å laste ned nettboken (bare knapt kr 100,-) "You can get pregnant over 40, naturally" av Sandy Robertson. Søk på Google. Masse gode tips. Og i nettboken "Miracles do happen" (husker ikke forfatteren nå, men hun la om livsstilen og ble gravid både da hun var 39 og på 1. forsøk som 41åring). Hun har konkrete forslag til bl.a. vitamindoser og masse andre gode tips. Lykke til! Hmmm.-... Kanskje jeg skal legge akkurat de to nettbøkene ut som et eget innlegg...i tilfelle noen UNDER 40 også kunne ha nytte av dem! Lykke til!
Tobarnsmamma!!! Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Kjmpefint tips! Kan du ikke legge dem ut som eget innlegg? Er sikker på at mange vil ha glede av det.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Takk for flott tips! Jeg har lastet ned boken "You can get pregnant over 40, naturally" av Sandy Robertson, og lest innholdsfortegnelsen. Den ser bra ut, og ser ut som noe enhver "sliter" burde lest.. Hvis det er noen som vil ha den, kan du sende meg en PM, med adressen din, så kan jeg sende den på mail. Takk for at du skrev dette innlegget, fremtidoghåp. Nå skal jeg sette meg i godstolen å lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå