Iris9 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Fått en liste over forslag til inngangs og utgangsmusikk men er ikke helt sikker på om den ene kan brukes til utgang eller hva som er vanlig (kan jo selvfølgelig velge dette helt selv) Hva tror dere? http://www.royken.kirken.no/tekstsider.cfm?text_id=24732 Mendelssohn, F. Fra en midtsommernattsdrøm
Vannmann35 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Denne tror jeg vi skal ha som utgangsmusikk. Til inngangsmusikk blir det nok Wagner - here comes the bride ;-)
Mamman til Mari Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Vi skal ha Mendelssohn inn, og bruremarsj frå Seljord ut.
Gurine og gulla Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Vi skal ha brudemars fra øre inn, og en midtsommersdraum ut:)
Arb.ledig husmor Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Eg har lyst på gammel bruremarsj inn (men ifølge lista til organisten kunne han den ikkje, men eg vil spørre for det) og ut skal vi har purpose...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå