Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Har fått mer utflod etter 1.svangerskap og tenkte kanskje lactal kan hjelpe..
Sjokoladekaka Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Normal utflod får du ikkje redusert med noko. det er som det er. Lactal skal vere god, for den tuklar ikkje med bakteriefloraen slik vanlig såpe gjere.
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Veit ikke om den er normal jeg.. *fnis* Men har blitt mer og litt seigere på en måte, er ikke noe galt med den. Legen har sjekka. Men går kanskje ann å prøve en med lactal. Veit du hvordan det funker? Må man stikke noe inn eller? Her blei det mye rart.. :S
Sjokoladekaka Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Du skal ikkje vaske deg inni skjeden, det ordnar kroppen sjøl:) Om du begynner med vask der, så får du lett soppinfeksjon eller anna bakterieoppvekst. Og det må du ha medisin for å fikse. Og så lenge legen ikkje finn noke gale, så er det berre ei endring i utfloden som er normal.
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Veit man ikke skal vaske inni.. hehe.. Men når jeg ser den Lactal greia på tven så ser du ut til at den skal stikkes inn..
Sjokoladekaka Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 hehe.. kanskje ho berre brukar flaska til noke heeeeeilt anna enn vask...hehehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Hehe ja, men tror ikke hun får store "kicket" ut av den tynne tuppen der.. haha
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 hun snakker ikke om såpen damer, men den lactal-greia som man bruker inni høna! Ja, det er en liten tube som du åpner og trykker innholdet ut inn i skjeden. Den funker om man har en bakterieinfeksjon. Jeg hadde ikke brukt noe slikt om jeg var gravid, men feks etter endt mens kan den være grei om man har lett for å utvikle feks soppinfeksjon!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Hææ? Trodde ikke at lactal var en såpe..? Har også sett reklame for den og jeg trodde dette var noen man skulle sprute inn i sjeden..? Er jeg helt teit nå eller?
Sjokoladekaka Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Ok:) hehe.. eg har verken mensen eller problem med høna, så det er vel grunnen til at eg ikkje forsto heilt, då....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Jaa, vi tenker på samme da. Så hun over som sa at man ikke bør vaske seg med noe inni skjeden. Dette er altså ikke såpe:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 de tenker på den lactasyd eller noe sånt. En hvit flaske med blå kork, og en hvit flaske med rød kort. Det er såpe. Lactal som er i den tv-reklamen er en tyktflytende væske som skal inn i skjeden ja.
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2008 Hehe høna ja.. BAK BAK BAK BAK... Hehe..... Uff humoren er ikke helt på topp halv ett om kvelden... Bei da er det bare å vente å se om det blir annenledes etter jeg får klemt ut den lille i magen. selv om det ikke er før i august. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå