Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Etter mye om og men og sjekking av priser ble det faktisk Riga,ikke der vi egentlig ville,men med fly og spa hotell ble prisen slik at vi bare måtte bestille..4 netter uten barn i juni...DET blir rart det...Første utenlands turen vi tar alene etter at fikk barn..Å eldste mann blir 10 år neste uke....I tillegg blir det tønsberg tur i april, da skal vi i dåp.... Barna kommer vi nok til å reise på tur med til sommeren så har ikke dårlig samvittighet over at nå skal vi nyte hverandre litt alene..:0)
Plutseliten :) Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Åååå så deilig! Tenk å ha det å se frem til,bare masse kos og kjærstetur 10 år siden ja...da er det på tide,og klart at alle har godt av at mamman og pappan har litt tid for seg selv,så dårlig samvittighet skal dere ikke ha.
Karomamma Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Å, så koselig!! GOD TUR!! Det var på tide
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Første tur på 10 år???!!! Da er det jammen meg vel fortjent!! Dere får sikkert en fantastisk tur!
frøydis m/ 4 Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Det blir bra med tur! Det har dere jammen fortjent. Og ungene får være med på noe annet så det er virkelig helt i orden å av og til være bare to voksne sammen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Så koselig da!!! kjærestetur er lurt..........sier hun som drasser med seg unger rundt omkring.....både små og store.......Men en dag..........en dag.....da altså:-)) Men du,............når du skal i barnedåp i Tønsberg...........blir du hele helgen eller?? Hva med et minidibbetreff i Moss, eller Oslo eller noe sånt? Det hadde vært superkoselig å møte deg da og sikkert flere som får det til:-)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Åhhh det hadde vært koselig og utrolig spennende å fått møtt noen av dere :0) Men jeg tror ikke jeg får tid :0( Skal kjøre ned så er i Tønsberg sent fredag,lørdag skal vi møte svigers og søndag er det dåp...Tror det blir en hektisk helg så vi tar ikke medbarna.MEN ser jeg at det blir forandring i planene lørdagen ,ja da skal jeg si fra kjapt !!!
annaka Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 God tur Idefix og kos dere masse. En kjærestetur er en skikkelig investering i familien. Når det går trått i hverdagen kan dere mimre tilbake om glade dager i Riga og drømme om neste kjærestetur. Du får gi oss et referat når du kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå