☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 DIBBER JA ==)=)=) hehe.. men skal legge meg meget straks..=)
Sjefsmegga Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Bortset fra dibbing så sitter jeg å bleker tenner igjen...fint lite annet å finne på siden gubben er borte. Tv ser jeg ikke på lengre nesten...
*ale* Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Vel.. Livet er ganske kjipt for tia, så jeg har delt ei flaske pils med sambo og ser film på TVN.... Snart leggetid.... Ikke mye fredagsfeel nei... Skulle egentlig vært på Bertinekonsert i kveld .....
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Jeg kjeeeeeeeeeeeeder meg.. hehe.... får sove godt da melkesprengte rumpe Kine... hehe.. sorry måtte bare...
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 HAHAHHAHAH MELKESPRENGT RUMPE!! den der var søren meg god.. det der faktisk det det er..melkesprengt rumpe..da er det avgjort..rumpa blir!!! natti natt =)
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Sambo her har lagt seg .. Han har hatt en hard uke på jobb.. S å her sitter jeg å skriver da.. Hehe,, men er ikke så mye liv her inne heller. Film på TVN? Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå