Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Kjøpte rosenrot og ginseng tabletter som jeg ble anbefalt her om dagen pga slapphet. Sto på rosenrot pakka at man kunne ta 1-2, jeg tok 2+1 ginseng. Flere timer siden nå..Kåt ble jeg ikke( har nemlig hørt at man kan bli det av rosenrot hehe), men svimmel og det noe så veldig og.. Hiv o hoi er på båttur i høy sjø!
*ale* Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jo det kan du bli. Av begge, Jobber i psykiatrien, vi har sett mye rart på begge de to preparatene. Kommer pasienter inn med de så fjerner vi det fort som F... Hold deg iallefall til en type av gangen du.... *skeptisk*
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg ble konstant svimmel og kvalm av de... brukte de 2 uker, så gav jeg opp... fæle greier!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Hmmm skummelt da!! Jeg er skikkelig på fyllatur
*ale* Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Ja det er potente virkestoffer i begge de to... Du får bare la det gi seg, og IKKE ta begge typene sammen i morra, se om det går bedre da... Og kun en tbl av hver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå