Gå til innhold

Hva syns dere om mannen min, da.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som enda ikke har skiftet EN ENESTE bleie på vår 5 uker gamle baby???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såfremst han enda ikke har sett babyen så syns jeg det er slapt, sløvt, teit osv osv.....

Skrevet

Hvis dette er uten noen særlig grunn synes jeg det er skikkelig tamt av han!

Skrevet

her skiftet ikke sambo før hu var 7 mnd .. så vet ikke hva jeg skal mene :P kanskje han er veldig usikker og redd for å skade babyen? støtt han og si at du kan "hjelpe" han om han har lyst til å prøve..

Skrevet

Tja, kan jo være en grunn? Kanskje han spyr som bare faen når han skifter? enten får du kreve strakstiltak med en gang, ellers må du akseptere at det kommer til å være sånn til jenta blir selvstendig og går på do.

Skrevet

nekter ham? I så fall, neste gang ungen har en skikkelig drittbleie så TVING ham, nekter han da så har han ærlig fortjent å få tredd ei "sennepsbleie" godt nedover øra :-DDD

Skrevet
Å neida, har ikke noe med at han er nervøs å gjøre...for vi har flere barn...er bare heeelt oppgitt,jeg. Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok...evt vise han denne tråden i morgen....:)
Skrevet

syns det er litt slapt ja..

Skrevet

det jeg tenker er at det er trist... husker pappaen her ville jo gjerne stelle med babyen han også. tenk på hva han går glipp av.. vil han ikke slifte eller "tør" han ikke?? håper du lar han slippe til.. burde vært en selvfølge at han gjorde det.

Skrevet

Når vi fikk nr. to, så tok det en laaang stund før sambo skiftet bleie på minsta. Men, det var fordi han tok alle bleiene til eldste, og det syns jeg var helt greit. Heller en minibæsj enn en kjempebæsj hos en nesten 3-åring :-)

Skrevet

Se svaret mittt lenger opp....Sånt er liksom min jobb,det...legging, mating, bleieskift osv. Har to bleiebarn, da og eldste tar han kun om han er alene og MÅ....

Skrevet

Hva slags kjønn har dere fra før da??

Kan være han syns det er litt "ekkelt" å skifte på og stelle en jente da?!

Skrevet

Sånn har samboeren min vert med begge to når dei var så små. Han innrømte at han var litt redd for å ødelegge dei bittesmå babyene med dei store hendene sine... Trudde først det var ein teit unnskylding, men han har blitt flink å bytte no når dei er større! Bortsett frå bæsjebleier. Det brekker han seg av! Pingle! Hehe;)

Skrevet

JEG hadde bare fått skiftet to bleier på gutten vår da han var blitt to uker, min mann tok ungen og løp på badet i sin iver til å bidra og hjelpe, uansett når det var.. Ikke fikk jeg trille vognen og ikke fikk jeg det ene og ikke fikk jeg det andre. hvis det ikke var for at jeg ammet hadde jeg blitt helt overflødig:)

Når det er sagt, skiftet min svoger sin første bleie på min nevø da min søster begynte i jobb igjen. Han orket det bare ikke, sa han. Han stod rimelig lavt i kurs hos resten av familien....Men det er en annen sak:)

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Jeg synes han lever på 1959 tallet.

Skrevet

Kva om mor skulle gjort det samme.

For meg er det veldig rart at ein forelder kan velge vekk å ta seg av ungen. Å skifte bleie er ikkje det kjekkaste eg gjer, men det kan vera veldig koselig og. Mallo elsker å ligge på stellebordet, og me leiker mykje på badet.

Skrevet

Takk for masse svar jenter!!! Syns det er trist, skulle ønske han viste litt mer interresse for våre felles barn. Han er oppslukt av eldstejenta, da...men det er så mye mer enn det å leke litt på stuegulvet...det er faktisk noen som skal stå opp med dem, gi de det de trenger av psykiske og fysiske behov. Da jeg er stort sett alene om alt dette så kan man bli litt lei og sliten iblant

Skrevet

Skjønner at du er frustrert.. Men jeg syns også du skal gi han litt tid jeg da. Som du sier er han oppslukt i eldstejenta. Kan hende han syns det er litt skummelt med de små...

Skrevet

er det du som er født i septemer eller jenta de.. skjønte ikke at du skrev 5 uker? eller er det 5 måneder?

Skrevet

Sløvpeis! Men så hadde jeg gitt ham ungen med skitræva og værsågod skift:))

Skrevet

Utrolig sløvt og dårlig gjort!

Hadde vert veldig skuffet hvis dette var min mann!

Skrevet

Synes ikke noe spes om det egentli..

Enkelte mannfolk klarer bare ikke bleieskift..sånn er det bare

Skrevet

Skikkelig drøyt. Virkelig. Men det gir deg gode kort på hånda i en eventuell framtidig barnefordelingssak, da.

"Kjære dommer, han brydde seg ikke om barnet vårt. Han bytta for eksempel ikke en eneste bleie det første året".

Skjønner han ikke selv at det er fullstendig absurd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...