annaka Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei alle modne dame. Jeg er her inne å leser men er ikke så flink å skrive selv. Dere er så flinke til å dele hyggelige og frustrerende hendelser med hverandre og responsen fra de andre her inne er så positiv. Dere heier og backer hverandre opp og det synes jeg er så flott: D Jeg heier på dere jeg også! God helg og klem fra meg; )
Karomamma Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Heia sjøl!! He he, jeg er inne i en skikkelig oppdateringsstim etter å ha vært uten dibbing noen få dager. Alltid koselig med en oppmuntring, ikke sant? Bare å skrive i vei, annaka!! Velkommen hit
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Jupp! Her er det bare flotte mennesker!!! :=) Her er det varme, inkludering og overskudd i masse vis til alle! Klem til deg og!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Næmen så koselig da:-) Det er bare å slenge seg med her inne.........her er det plass til alle som vil leke med oss:-) God helg og klem til deg også:-)
Plutseliten :) Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Her er det plass i varmen Velkommen,og en god helg til deg!
Natteravnen* Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Hei på deg! Håper du trivs her, koseligaste forum på dib, syns vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå