Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 du har aldri noe godt å si til noen du? å være trist å være så forbannet til enhver tid at du må ta det utover alle andre hele tiden, kun fordi du kan være anonym... Jeg er ikke nærtagen og har aldri fått noe veldig stygt fra deg, men jeg ser du skriver noe dritt på mange innlegg her, aldri ser jeg noe positivt... håper du er bedre i real life... Jeg er ikke bedre når jeg skriver et slikt innlegg, men jeg liker å være ærlig, og skriver heldigvis flere positive tilbakemeldinger her enn negative. Og ikke gidd å bry deg med å kommentere at jeg er anonym, du er like anonym, kunne byttet nick for anledningen om det er det du vil.. la meg kalle meg 12345 nå da.... hvis det er bedre..
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Var det godt å få det ut? Nå kan du gå videre. Det er det suppeserier fra USA kaller closure.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 se der ja, du kan ikke ta imot en ærlig og redelig tilbakemelding uten å slenge dritt... ingenting som siger inn i nøtta nei.. 12345
Süsse Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Sug lut er den süsseste av alle, her inne og i virkeligheten.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Du kommer til å merke det den dagen det er dritt som slenges. Dette er på nivå med å vifte bort knott.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Må si meg helt enig med h.i. her, så mye dævelskap i et menneske. Må være ærlig jeg og også si at du ødlegger mye for mange av tråene her ja.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 sug lut er et herlig menneske!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Som i "Norges Herligste", liksom? Må tenke litt på den der, får umiddelbare ylvis-bilder i hue og de er ikke flatterende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå