Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har, når jeg tenker meg om, ofte i det siste fått høre at "Datteren din kler navnet sitt så utrolig godt!". Hun heter forøvrig Victoria. Men hva mener disse personen som har sagt dette det? Klarer ikke helt og se om det er positivt ment eller hva. Hvordan ser en person som kler navnet Victoria ut? litt inspiret av alle navnetrådene her i dag :-)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 I min verden er hun bildepen og jålete:p (men det er fordi jeg ikke er så glad i svigersøs ved samme navn:p)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Slik jeg forbinder en Victoria: (Usedvanlig) pen utseendemessig, helst blond, litt jålete og med glimt i øyet;-) Forbinder det men en veldig søt person med et søtt utseende/evt. personlighet. Nydelig navn, forresten!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Ok. Nå er ikke min Victoria særlig jålete (enda hvertfall). Men pen er hun ;-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Victoria for meg er ei blond, tynn, "dum" og selvopptatt jente. Men jeg gikk på skolen sammen med ei som var sånn. Ikke vondt ment til deg da.. hehe jeg liker navnet Victoria i alle fall, men folk har sikkert mye meninger ettersom man kjenner forskjellige personer med forskjellig personlighet.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 vår nr 2 skal hete Victoria helen så jeg liker det veldig godt, men hva de mener er ikke lett å si.. :/
jordbær mathilda Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tenker på ei sjarmerende guttejente som liker fart og spenning!! Med fregner og langt mørkt hår! er jeg i nærheten av snuppa di nå tro?
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Jordbær Mathilda, den satt! Min datter har masse langt mørkt hår, og er veldig guttejente med mye glimt i øyet. Men er jo ikke sikkert disse personene som har sagt at hun kler navnet mener det da!?!.. Ikke så lett når hver enkelt person tenker så forkjellig om et navn. Ligger bilder av henne på profilen min :-)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Måtte sjekke bildene på profilen, utrolig nydelige jenter du har! Men faktisk ville jeg forbundet navnet Victoria med eldste din(?) Isabel, hun minnet meg mer om en Victoria slik jeg forbinder en Victoria. Men Victoria kler navnet sitt veldig godt, fordi pen, er hun, og det så også ut som om hun hadde glimt i øyet;-) Synes de hadde så fine navn jeg da:o)
jordbær mathilda Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Helt herlig var lillejenta di.. Og ja hun passer navnet perfekt:))
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Takk. Veldig fornøyd med navnene selv ja :-)
SuperGlad Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 nydelige navn jentene dine har ja :-)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Hehe..Skjønner jo hvorfor DU syns det da :-)
*Kleopatra Skrevet 22. februar 2008 #15 Skrevet 22. februar 2008 Hun kler navnet sitt godt syns jeg:) Når jeg tenker meg om, så har alle Victoria'ene jeg kjenner (3 stk) helt mørkt hår og brune øyne.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #16 Skrevet 22. februar 2008 Da må min Victoria være den første med blå øyer du har sett da? Riktig nok ganske mørke og dype blå øyer, men fortsatt blå. Hihi..
*Kleopatra Skrevet 22. februar 2008 #17 Skrevet 22. februar 2008 Nå klarte jeg ikke å se på bildene om de var blå, brune eller grønne. Men siden de er blå, så ja hun er den første;-) Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå