Gå til innhold

Hvor mye ser deres 1.5 - 2 åring på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min ser ett par timer på morningen(han er våken kl o6)sånn at jeg kan ligge å slomre litt på sofan + barne tv...er redd dette kanskje er litt mye,men jeg er bare så trøtt på morran,, Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår har alltid...han er snart 3...bare sett barntv kl 18.00. Når det er slutt skrur han av tv'n selv.

I helgene ser han i tillegg ca 1 time på morgen på tv2 junior

Skrevet

Ser og ser...hun kan se litt på Disney Playhouse et par ganger om dagen...max 1-2timer..til sammen..

Skrevet

Det varierer på hvor mye hun er intressert egentlig.

Men vi har hatt en vane som har gått på at tv stort sett står på her hjemme. Hun sitter uansett lite i ro foreløpig. Kanskje 20 min av en hel film eller så. (emil er favoritten, da kan jeg med flaks tyne ut ca 20 min sammenhengene til og med!!)

Hun ser ikke barnetv.

I tillegg er det *kosetid* når hun kommer hjem fra barnehagen, hvor hun får slappe av litt med drikkeflaska si og Emil på tv. Da kan hun også kanskje sitte 10 min:p

Skrevet

Veldig lite. Jenta mi på 2,3 er ikke interessert i tv'en.

Skrevet

ser på barnetv men ikke noe mer enn det.. er ikke alltid ho ser på det engang..

Skrevet

Men syns dere det er for mye tv titting?

Skrevet

Ser barne-tv klokken seks om kvelden. Ca. en halvtime. Men det er når JEG bestemmer. Pappaen er mer tilbøyelig til å bruke tv´en som barnevakt når han er alene hjemme med veslejenta.

Skrevet

gutten min er ikke så veldig intressert i tv han, men det kommer nok etter hvert tenker jeg :)

Skrevet

Veldig lite.. Mindre enn en time daglig, mindre enn en halvtime også.. F.eks så så hun ca 10 minutter på de dyrene på barnetv i dag, det er mer enn hun har sett på lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...