Mamma til to gulljenter Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Tenkte dele et tips jeg har lest et eller annet sted. Når snuppa er forkjøla, setter det seg alltid skikkelig i brystet. Hun hoster masse, ofte til hun kaster opp, og ekstra ille blir det alltid etter at hun har lagt seg. Så leste jeg at man kan smøre mentholatum under fotsålene. Prøvde dette, et godt lag under hver fot og sokk utenpå, og hostingen var vekk! Helt utrolig! Deilig både for hun og oss. Hun får sammenhengende søvn, og vi slipper å tørke oppkast hver natt! Verdt å prøve i alle fall!
*ale* Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Sprøtt!! men supert hvis det funker:) Skal huske det til neste runde:) Takk.
tine29 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Kan skrive under på at dette fungerer kjempebra! Deilig med stille netter:)
Honningmelon Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Det har jeg ikke prøvd enda, men skal prøve det neste gang. Og en teskje honning før leggetid hjelper også.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 ja det har jeg også hørt,flott at det funker også =) da må vi kjøpe mentolatum =)
ny vestfold Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 jenta mi hostet omtrent hele natten fra nyfødt og frem til hun var fire,hjalp ikke uansett hvor mye ull vi hadde på henne.ifjord høst fikk hun allergi medisin og nå prøver vi ut astma medisin og nå er hun kvitt hosten
Mamma til to gulljenter Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Eldste min måtte også gå en runde med astmamedisin for et par år siden, da hosten nærmest var blitt kronisk. Etter et halvt år med flutide som hun inhalerte hver morgen og kveld, ble hun endelig helt kvitt hosten. Hosten jeg mente ovenfor, er kun vanlig forkjølelsehoste.
ALIICE Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Skal kjøpe mentholatum i morgen! Godt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå