Gå til innhold

Hvor mye "kommunikasjon" har dere med den lille i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest i ei bok som jeg fikk av JM at en vil bli overrasket over responsen en får tilbake fra den lille, hvis du eks dytter på magen, jo lenger ut i svangerskapet, jo mer "kommunikasjon"

Jeg har det ikke slik, er ofte jeg dytter på magen men får ingen respons tilbake, kjenner en del liv ellers...

Dette plager meg litt og gjør meg litt bekymret for at det skal være noe galt med den lille...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo på ungen da...Hvis ungen kosesparker mens hun sover svarer hun nok ikke når du dytter henne...Har vel litt med døgnrytmen og gjøre og...

Skrevet

Har sånn her også...Dytter og dytter, men null respons, men når jeg legger meg og koser der hun ligger, så buler det litt ut..Kan tenke det at du på en måte koser med hund og så lener den seg mot deg...hehe..Artig...

Men så lenge du kjenner bevegelser og spark utenom dyttingen så vil jeg tro alt er i orden...Ta en tlf til jordmor og hør med henne om dette...

Skrevet

Når vi legger oss, vil sambo gjerne kose med den lille, da dytter han litt på magen, og gutten inni der blir helt bajas:) hehe, skulle tro han blei stein hakka gal og irritert. Så da er det max liv i ca 20 min. :) Og jeg får IKKE sove:)

Skrevet

Vi dytter også litt på den lille, snakker og synger til den. Får som regel respons når vi dytter borti den ja. Varierer hvor mye, men det er jo så trangt i magen nå, at den får ikke til å gjøre så alt for mye lenger..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...